Syg Malva Zebrina
Fra : Hanne Bech-Jensen

Dato : 12-08-03 12:28

Hej gruppe,

Håber at I kan holde til varmen...

Jeg håber at nogen kan hjælpe mig med mine syge Malva Zebrina-planter, da
jeg er meget glad for dem.

Jeg har sendt to billeder til dk.biaer, og håber at dette er det rigtige
link. (Ellers vil jeg meget gerne lære hvordan man vedhæfter det)

På forhånd tak,

Hanne

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-08-03 22:12

On Tue, 12 Aug 2003 13:28:22 +0200, "Hanne Bech-Jensen"
<solsort_dk@hotmail.com> wrote:

>Håber at I kan holde til varmen...

Det går

> [...]
>
>Jeg har sendt to billeder til dk.biaer, og håber at dette er det rigtige
>link. (Ellers vil jeg meget gerne lære hvordan man vedhæfter det)

Linket er fint.

Det ligner stokroserust mistænkeligt meget.... og det er der desværre
ikke meget at gøre ved. Andet end at holde planterne i god form, dvs. de
skal have lidt gødning og vand.

http://www.gartneriet.dk