Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Konica film!
Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 10:49

Hej NG!

Jeg er ny udi fotoens ædle kunst!
Har just erhvervet mig et Nikon F65, som jeg naturligvis skal bruge nogle
ruller film til!
Jeg har fundet er godt tilbud på Konica VX400-36 film. 10 ruller for ca kr.
100,-
Er dette en god allround film?
Og så til prisen!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Jan J.

Dato : 12-08-03 11:47

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> wrote in message
> [...]
> ruller film til!
> Jeg har fundet er godt tilbud på Konica VX400-36 film. 10 ruller for ca

Kvaliteten er ikke den bedste. Men prisen er god. Så hvis du blot vil skyde
løs og lære lidt, så er den fin. Dog er 400 ASA grovkornet, især på denne
film. Og i det her gode vejr med masser af sol, er den også lige lidt
hurtig.

Skal du bruge filmen til at finde ud af om dit nye Nikon er et godt kamera,
så ville jeg vælge en bedre film. F.eks. Fuji Superia 200. Men den koster
selvfølgelig også 3 gange så meget......

Mvh
Jan