www.toldskat.dk
Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 12-08-03 08:48

Er der andre end mig der har svært ved at komme ind på siden.??
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : jens v

Dato : 12-08-03 09:00

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre end mig der har svært ved at komme ind på siden.??
> --
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
> [...]
Jeg kan ikke komme ind på siden, kan det mon skyldes at det var
indbetalingsdag af moms i går. Der kan jo være nogle der har glemt det til i
dag

mvh jens v

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 12-08-03 18:14

"jens v" <jens_verner@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke komme ind på siden, kan det mon skyldes at det var
> indbetalingsdag af moms i går. Der kan jo være nogle der har glemt det til
> dag

Nej har været nede på min lokale afd i dag, der er vist store problemmer med
siden.