god køler til GF4 TI4200 kort??
Fra : Paseo

Dato : 12-08-03 21:18

Hej jeg vil lige høre om der er nogle der kan andbefale en god køler til et
gkort som i topic... det må max koste 300... Må gerne fx være en billig cpu
køler eller hvad der nu virker...

MVH Jeppe

Fra : Kasper

Dato : 13-08-03 00:09

"Paseo" <webm(fjern)aster@jeppedb.dk(fjern)> wrote in message
> [...]
et
> gkort som i topic... det må max koste 300... Må gerne fx være en billig

Jeg har lige investeret i en zalman ZM80A-hp, den er jeg meget tilfreds med,
især fordi jeg er meget sart overfor støj, og denne køler er passiv. den
koster under 300 incl porto. Der skal dog være god plads i kabinettet, den
fylder godt op. Jeg har monteret den på mit GF4200 og den skulle efter
sigende virker til 9700pro også.

mvh.

Kasper

Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-08-03 07:42

Jeg har også en Zalman ZM80A-HP og den er virkelig kanon!