Forslag til billigt Grafikkort
Fra : Kim

Dato : 12-08-03 18:34

Hejsa

Jeg har desværre lige fundet ud af at mit G400 kort ikke virker i mit nye
bundkort som kun kan køre 1,5 volt grafikkort. (LOOOORRRTTTTTT, sorry det
skulle lige ud !!)

Nogle G400 kan godt køre 1,5 og andre ikke... (noget med serienummer)

Mit G400 er godt til det jeg bruger det til: 2D grafik, måske et af de
bedste til 2D grafik (?).

Jeg ønsker at købe et BILLIGT kort. Jeg spiller ikke men bruger det primært
til alm samt til photoshop (2D grafik) og så skal det selvfølgelig være et
1,5 volt kort (4xagp).

Nogle som har et godt forslag til et billigt kort (helt under 500 kr) ?????

Mvh
Kim

Fra : Zulu

Dato : 12-08-03 18:49

"Kim" <removeXkim@cybercode.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle lige ud !!)
> Nogle som har et godt forslag til et billigt kort (helt under 500 kr)
?????

Jeg har gjort det før, og nu gør jeg det igen...
Hvad med et Sapphire Radeon 9100 64 MB?
Godt kort til både 2D og 3D, VGA, DVI, TVout til en pris på lige over 600,-
inkl. fragt.
Det lød nærmest som TV-Shop..!
Kik her: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017903

Zulu

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 12-08-03 19:36

Zulu wrote:
> Jeg har gjort det før, og nu gør jeg det igen...

Lad os høre...

> Hvad med et Sapphire Radeon 9100 64 MB?
> Godt kort til både 2D og 3D, VGA, DVI, TVout til en pris på lige over
> 600,- inkl. fragt.

Det var nok det jeg selv ville forslå til det behov spørgeren har. Den kan
nemlig lidt af hvert, og burde efter sigende være bedre til 2D (bedre
billedekvalitet) end diverse kort fra nVidia...

> Det lød nærmest som TV-Shop..!

Det gjorde det

> Kik her:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017903