GF4 varmt efter kølepasta skifte...
Fra : Paseo

Dato : 12-08-03 14:18

Hej jeg har skiftet min køle pasta på mit gkort ud med noget AS3 men nu er
kobber proffilen blevet meget varm hvordan kan det være ??

MVh jeppe

Fra : Devast8or, work

Dato : 12-08-03 14:30

"Paseo" <webm(fjern)aster@jeppedb.dk(fjern)> skrev i en meddelelse
> Hej jeg har skiftet min køle pasta på mit gkort ud med noget AS3 men nu er
> kobber proffilen blevet meget varm hvordan kan det være ??
>
> MVh jeppe

Hvis profilen bliver viser det jo at varmen fra kortet overføres til
profilen. Ergo virker det :)

Devast8or

Fra : Paseo

Dato : 12-08-03 14:43

k dete lyder godt :D

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 16:24

>k dete lyder godt :D
Men du skal jo så også helst sørge for en god ventilation/udskiftning af den
varme luft i kabinettet, så også kobberprofilet kan blive nedkølet.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Paseo

Dato : 12-08-03 21:00

> Men du skal jo så også helst sørge for en god ventilation/udskiftning af
den
> varme luft i kabinettet, så også kobberprofilet kan blive nedkølet.
Har lige bestilt et Full Tower Chieftech kabinet i stedet for det lille IBM
jeg har nu så der kommer en bedre luftgennemstrømning...

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 21:43

>den
>Har lige bestilt et Full Tower Chieftech kabinet i stedet for det lille IBM
>jeg har nu så der kommer en bedre luftgennemstrømning...
Nice, jeg har et Dragon midi tower, men der er mere plads i det end der var
i mit gamle Aopen full tower grundet bedre placering af diverse internt.
Jeg har 1 pabst 12db til at suge foran forneden, 2 pabst omkring 16 db
til at suge ud lige ved cpu på bagsiden, og ellers en lille 19db cpu køler.

Det kan holde min XP2600 inde lukket i en isoleret støjkasse på
33°/56° mobo/cpu i denne sommervarme.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Villy Jensen

Dato : 12-08-03 17:06

> Hej jeg har skiftet min køle pasta på mit gkort ud med noget AS3 men nu er
> kobber proffilen blevet meget varm hvordan kan det være ??

Det er da et godt tegn: Nu kan GPU'en komme af med varmen til profilen,
fordi du har etableret en god varmetransmission med din kølepasta!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy