Andet multimedie
bentjuul 3670
3D Studio og cnc
Fra : Kim Larsen

Dato : 11-08-03 21:28

Hej i gruppen

Er der nogen i gruppen der kan fortælle om det er muligt at bruge
data-filerne fra 3D Studio R4 (den gamle dos-baserede udgave) til at putte i
en cnc maskine ?
Jeg har fået en forespørgsel på om jeg kan lave noget til en cnc-fræser, det
er noget med nogle bogstaver der skal igennem sådan en maskine. Jeg har ikke
andet at gøre godt med en denne 3D Studio, og jeg mener at huske at de data
der skal gennem sådan en maskine minder meget om det 3D Studio laver.

Kim Larsen