Falsk universitet-diplom
Fra : steffen martin

Dato : 10-08-03 13:09

Hej NG,

Et spørgsmål om falske universitets diplomer: er det ulovligt i Dk? Jeg ved
at det selvfølgelig er noget lort at få et job med hjælp fra et dokument der
ikke er sandt, men ret jura er jeg i tvivl...

vh
Steffen

--
brand of steffen martin
studio:

private:
møllemarksvej 48, st.th
DK - 5200 Odense V
t. (+45) 27 476 040
e. steffen@steffenmartin.dk
w. www.steffenmartin.dk/profile.htm

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 10-08-03 15:26

steffen martin skrev:

> Et spørgsmål om falske universitets diplomer: er det ulovligt i Dk? Jeg
> ved at det selvfølgelig er noget lort at få et job med hjælp fra et
> dokument der ikke er sandt, men ret jura er jeg i tvivl...

Jeg vil da mene at det er dokument-falsk... eller måske bedrageri hvis man
får job på sådan et papir!

off-topic:
Det er en lidt voldsom signatur du har!!

Men eller nogle meget fede billeder du maler!
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Martin Schultz

Dato : 10-08-03 17:41

On Sun, 10 Aug 2003 16:26:29 +0200, Peter Sepstrup
<peter@_REMOVE_sepstrupnet.dk> wrote:

>Jeg vil da mene at det er dokument-falsk... eller måske bedrageri hvis man
>får job på sådan et papir!

Hvad vil man kunne få af straf hvis det er et universitet der ikke
eksistrere?
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Henning

Dato : 10-08-03 20:17

On Sun, 10 Aug 2003 14:09:07 +0200, "steffen martin"
<steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote:

> [...]
>at det selvfølgelig er noget lort at få et job med hjælp fra et dokument der
>ikke er sandt, men ret jura er jeg i tvivl...

Det bliver vel først ulovligt i det øjeblik du forsøger at udnytte
diplomet? Svarer vel til at have et blåt blink liggende i bilen

Henning
hsb@(fjernes)image.dk