dk.videnskab.jura
Fra : CG

Dato : 09-08-03 01:53

Prøv lige at læs denne undskyldning her der bliv tilsendt Eva Graungaard og
Karl Somogyi imens de sad isolations fængslede under mistanke for medvirken
til at holde mennesker "under jorden " et forhold - som de sener blev
frifundet for :

Undertegnede Dorte Hendriksen , Frederiksberg kommunes socialdirektorat ,
undskylder og beklager , at jeg i en rapport vedrørende en ransagning den 28
.. Februar d.å. af lægerne Eva Graungaard og Karl Somogyis klinik på
Voldumvej 22 i Rødovre har anført , at jeg i et behandlingsrum , hvor der
var patienter til stede , observerede en ged , der havde afføring , idet jeg
nu erkender , at dette ikke var tilfældet.

Frederiksberg den 9. december 1992.

(under skrevet )
Dorte Hendriksen

Det som jeg finder tankevækkende er Dorte Hendriksen spreder disse løgne til
embedes læge i social direktoratet osv.
Hun fastholder dette postulat og ville sikkert have gjort det til dags dato
hvis hun ikke havde været i selskab med en journalist der sener dementerede
dette forhold - hun for så pålagt at betale 5000 kr. i erstatning til Eva
Graungaard og Karl Somogyi under et forlig der finder sted imens de sider
fængslede også bliver hun forfremmede !
Hun kan jo ikke være offentligt ansat i den stilling med en plettet
straffeattest !

Men for at gøre en lang historie kort - er det normalt man kan lave den
slags i Danmark ?

Mv.
CG.

PS en bemærkning om : Eva Graungaard er en af de få der modtager æres
pensionen for sin indsats under anden verdens krig - hun bl.a. også fået
Danmark dømt ved menneske rettigheds domstolen og ved den lejlighed fået
lavet en lov om - der giver fædre bedre vilkår til samværd med deres børn
efter skilsmisse ! ( mener jeg )