Overenskomst
Fra : Propellen

Dato : 04-08-03 16:46

Hvor finder jeg overenskomsten for autobranchen? Tror snart jeg har
ledt over _hele_ internettet. Ja, osse google
Firmaet har valgt at afskedige en del personer, og i dag lå der en
opsigelse i min postkasse, som de gerne så underskrevet og retuneret.
Problemet er bare at jeg er sygemeldt for tiden, så jeg vil gerne lige
kigge lidt i overenskomsten.
På forhånd tak.
--

/Prop

Fra : HT

Dato : 04-08-03 18:33

"Propellen" <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> opsigelse i min postkasse, som de gerne så underskrevet og retuneret.
> Problemet er bare at jeg er sygemeldt for tiden, så jeg vil gerne lige

Har du ikke en ansættelseskontrakt?? Hvis firmaet virker under en
overenskomst bør der også være en håndbog/vejledning til medarbejderne -
IMHO. Jeg fik i hvert fald en kopi af ansættelsesforholdene da jeg i sin tid
startede i lære..... (har ikke haft ordinært arbejde siden )

HT

Fra : Else Holm

Dato : 04-08-03 20:58

"HT" <ht6040@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Propellen" <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

Hvem er de to parter i Autobranchen? Er der ikke en arbejdsgiverorga-
nisation, f. eks. et medlem af DA, og tilsvarende en fagforening, som
de ansatte er medlem af. Kan du ikke finde overenskomsten på deres
hjemmesider?

--
Else

Fra : Propellen

Dato : 05-08-03 01:12

On Mon, 4 Aug 2003 21:58:26 +0200, "Else Holm" <holm_49@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>nisation, f. eks. et medlem af DA, og tilsvarende en fagforening, som
>de ansatte er medlem af. Kan du ikke finde overenskomsten på deres

Wow.. Har altså ikke nogen som helst ide om hvorfor mit spørgsmål er
kommet i denne tråd. Sorry
Min opsigelse er ikke underskrevet af mig endnu. Tager ind til
fagforeningen imorgen. De vil vel tage af sagen. Håber jeg da.
--

/Prop