"Henning Makholm" <henning@makholm.net> skrev i en meddelelse
news:yahoez5yeo5.fsf@tyr.diku.dk...
> Scripsit "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
> > "Lars Ladingkaer" <larl@et-soft.dkX> skrev i en meddelelse
>
> > > Men måske du kan præcisere det lidt? Hvilken art ydelse, hvornår
bestilte
> > > du den, hvornår forsøgte du at afbestille den og hvori bestod fejlen ?
>
> > Jeg bestilte den ca. kl 21.00 og forsøgte straks at annulere da jeg
opdagede
> > fejlen (ca. 21.05) Annulerede jeg på hjemmesiden accepterede jeg
automatisk
> > et annuleringsgebyr.
>
> Du svarede ikke på de to vigtigste spørgsmål: Hvilken art ydelse, og
> hvori bestod fejlen?
>
https://www.bilsyn.dk/aut/public/index2.htm
Citat fra siden:
Udebliverbetaling
Bliver du væk fra en aftalt synstid, kommer du til at betale en
udebliverbetaling, næste gang din bil skal synes. Det koster 50% af synets
pris, hvis du bliver væk uden at melde afbud - eller kommer for sent.
Du kan melde afbud helt frem til kl. 18 dagen inden, du skal møde til syn.
Du skal blot ringe
7013 1818 alle hverdage 07.00-22.00
eller gå ind på
www.bilsyn.dk og annullere din tid, så undgår du
udebliverbetalingen. Melder du afbud eller ændrer tid efter kl. 18, dagen
inden du har en synstid, kommer du til at betale.
Citat slut.
Fejlen var at jeg, efter kl.18.00 kom til at bestille en tid til dagen
efter.Selvom jeg straks ringede og annulerede, blev jeg pålagt en
"udebliverbetaling"
mvh
JBH