indlæg slettet !!??
Fra : rAnders

Dato : 01-08-03 21:29

Jeg kan ikke se mit indlæg fra 31/7 samt hele tråden: "brugt bil /
forsikring",
hverken i dk.forbruger eller dk.videnskab.jura. Er der nogen der har en
gisning om hvorfor ?

rAnders.

Fra : postbakken

Dato : 01-08-03 21:45

Hhmmm jeg kan altså godt se det!!!
Venligst
Maiken

Fra : rAnders

Dato : 01-08-03 22:00

Hmm, er der mon nogen der ved hvordan jeg kan se det igen ??, jeg bruger
outlook express.
Måske var det fordi jeg havde stillet min dato forkert, men den er rettet
nu. Men jeg kan stadigt ikke se mine indlæg. faktisk ingen af mine indlæg
før idag !!??

rAnders.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 02-08-03 00:07

rAnders skrev:

> [...]
> nu. Men jeg kan stadigt ikke se mine indlæg. faktisk ingen af mine indlæg

Prøv at søge efter det... det en lidt træls måde at skulle tjekke sit indlæg
på... men det plejer at virke...
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : rAnders

Dato : 01-08-03 22:36

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrupnet.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at søge efter det... det en lidt træls måde at skulle tjekke sit
indlæg
> på... men det plejer at virke...
> --

Har prøvet men de findes ikke, jeg har også prøvet at hente næste 1000
indlæg. hjælper heller ikke.

rAnders.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 01-08-03 22:40

"rAnders" <rand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har prøvet men de findes ikke, jeg har også prøvet at hente næste 1000
> indlæg. hjælper heller ikke.

Prøv at genindlæse hele NG´en.

Højreklik på NG´en og vælg 'egenskaber'.

Under 'egenskaber' vælg 'lokal fil'

Under 'lokal fil' vælg 'nulstil'

Herefter genhenter du hele NG´en.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : rAnders

Dato : 01-08-03 22:47

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f2ade3a$0$48890$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Prøv at genindlæse hele NG´en.
>
> Højreklik på NG´en og vælg 'egenskaber'.
>
> Under 'egenskaber' vælg 'lokal fil'
>
> Under 'lokal fil' vælg 'nulstil'
>
> Herefter genhenter du hele NG´en.

Yahooooooooooo, det hjalp sku. Tusind tak Bjørn

rAnders.