/ Forside / Karriere / Erhverv / Jura / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Jura
#NavnPoint
RyeJensen 11840
Nordsted1 11095
dova 10393
refi 7375
ans 6906
BjarneD 5596
Oldboston 4933
Paulus1 3538
themis 2862
10  jakjoe 2566
Reparation i garantiperioden: hvor mange f~
Fra : Alex


Dato : 27-07-03 14:55

Jeg har et problem...

Jeg købte lommecomputer i august 2002 hos El-Giganten.

Jeg leverede den ind til reparation for nogle måneder siden sammen med
ALT tilbehør (selv applikationsCDen)

1½ måned senere kunne jeg hente den igen - eller rettere en ny
computer da den gamle ikke kunne repareres. Det viste sig imidlertid
at den nye computere manglede både froncover og stylus (pinden man
bruger til at prikke til skærmen med)

En måned senere kunne jeg så komme tilbage og hente den med frontcover
og stylus. Men nu viste det sig at der manglede endnu en lille
reservedel: Mit gamle flipcover lå stadig løst i æsken men det var
blevet skilt ad et sted hvor det ikke er beregnet til det så der
manglede et hængsel - dvs. man kunne ikke bruge flipcoveret.
ElGiganten lovede herefter at jeg ville få tilsendt et nyt flipcover
direkte til min adresse direkte fra importøren (Palm) om senest 2
uger. Jeg tog resten af computeren med hjem.

Nu tre uger efter har jeg imidlertid ikke modtaget det, og nu spørger
jeg mig selv om hvor mange gang jeg skal fortsætte pendulfarten til og
fra El-Giganten. Findes der nogle regler for hvornår man kan kræve
sine penge for apparatet tilbage i stedet for en reparation? (antal
måneder? antal forsøg?)

alex

 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408885
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste