Hvilken Bluetooth?
Fra : Juggernaut

Dato : 11-08-03 18:05

Hejsa NG.
Ved ikke om dette er det rigtige sted, men jeg prøver.
Jeg skal bruge en bluetooth"ting" til usb'en på computeren. Den skal
udelukkende bruges til at overføre data til og fra min T610. Men hvad skal
man vælge? Jeg har kigget lidt på edbpriser, men synes ikke rigtigt at være
blevet klogere.
På forhånd tak.

_Moerch

Fra : BorreBoy

Dato : 11-08-03 19:18

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udelukkende bruges til at overføre data til og fra min T610. Men hvad skal
> man vælge? Jeg har kigget lidt på edbpriser, men synes ikke rigtigt at

Har en Trust BT120 som jeg er glad for...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : John K

Dato : 11-08-03 19:37

> [...]
> udelukkende bruges til at overføre data til og fra min T610. Men hvad skal
> man vælge? Jeg har kigget lidt på edbpriser, men synes ikke rigtigt at

Jeg har købt en MSI, som ind til videre virker fint sammen med min T610 - og
så har den en påstået rækkevidde på 200 meter (jeg har dog ikke afprøvet om
det passer nogen steder)

Mvh

John

Fra : *gavtyven*

Dato : 11-08-03 20:54

Har i også nogle priser og ling til de forsk. BT ???

Fra : BorreBoy

Dato : 11-08-03 21:07

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Har i også nogle priser og ling til de forsk. BT ???

www.edbpriser.dk
og de respektive firmaers hjemmesider, ville være et godt sted at lede...

Fra : Claus Nielsen

Dato : 12-08-03 00:21

Jeg kan også kun varmt anbefale USB Bluetooth donglen fra MSI. Det man
skal være opmærksom på, er at enheden understøtter de profiler man
skal bruge. F.eks. kan man komme ud for enheder der ikke understøtter
"Serial Profile", som er en af de vigtigste og f.eks. bruges til
filoverførsel og synkronisering af kalender. Efter sigen skulle dette
f.eks. være et problem med den Bluetooth adapter der følger med til
den Microsoft Bluetooth mus man kan købe.

Flere tests har rost den styresoftware som Widcomm har lavet, hvor det
hele er samlet i ét brugervenligt interface. MSI'en bruger denne
software. Jeg kan desværre ikke huske hvor det var jeg læste denne
test, men jeg tror det var Tom's Hardware.

Jeg købte MSI'en for et års tid siden til brug sammen med min Ericsson
T39m. Nu har jeg fået en ny teledon (en Sony Ericsson T68i). Jeg har
aldrig haft problemer med MSI adapteren. Den kører bare derudaf.

Du kan læse en gennemgang af MSI'en sammen med en T68i her:

http://www.vmaxxum.com/SonyEricsson/intro/btguide.html

Hvis du vælger at købe den, så hold øje med, at det er denne USB
version (MS-6967) du køber. MSI laver også en anden model (MS-6968),
med en stor antenne, som tilsluttes bundkoret. Men den kræver et
specielt stik, som kun er på visse MSI bundkort. Så pas på med at købe
den
USB versionen virker selvfølgelig med alle computere med USB stik.

Den kan købes hos f.eks. IT Butikken for kr. 297,-

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264797967

Mvh Claus

> [...]
>så har den en påstået rækkevidde på 200 meter (jeg har dog ikke afprøvet om

PS: Husk at fjerne bogus. fra min mail-adresse, hvis du besvarer pr. mail.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-08-03 09:30

"Juggernaut" <juggernaut@FJERNstreetbike.dk> wrote:

> [...]
>man vælge? Jeg har kigget lidt på edbpriser, men synes ikke rigtigt at være

Den billigste jeg har set er
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=89825

Jeg har dog ikke prøvet den endnu.

Peter

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 12-08-03 10:05

Peter Rongsted <nospam@rongsted.dk> writes:
>Den billigste jeg har set er
>http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=89825
>
>Jeg har dog ikke prøvet den endnu.

Er der nogen, der har det? Jeg overvejer nemlig at købe den - også for at
lave et lille netværk med min Pocket PC. Det er jo billigt...

Mange hilsner

Kasper Hyllested