T310
Fra : JN

Dato : 08-08-03 15:31

I en reklame har jeg set en T310 har FM-radio, men som jeg læser SE's
hjemmeside er det et eksternt tilbehør der skal købes.
Af hverken reklame eller SE's hjemmeside fremgår at telefonen er med
kalender,
men iflg. nogle nyhedsgrupper er der kalender i.

Nogen der har en T310 der kan svare på om der er radio indbygget
og kalender i telefonen (kan den synkronisere med outlook?)

Jan

Fra : LA2

Dato : 08-08-03 16:11

"JN" <poel_noerregade@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der har en T310 der kan svare på om der er radio indbygget
> og kalender i telefonen (kan den synkronisere med outlook?)
>
> Jan

Der er ikke radio i.
Med den nyeste sw er der kalender i der kan synkroniseres med outlook.

LA2

Fra : JN

Dato : 08-08-03 16:45

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er ikke radio i.
> Med den nyeste sw er der kalender i der kan synkroniseres med outlook.

Nogen der ved hvad radioen koster ved siden af ?

Jan

Fra : GrillBiller

Dato : 08-08-03 17:57

299 hos netget.dk

Fra : GrillBiller

Dato : 08-08-03 17:57

299 hos netget.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 08-08-03 19:22

"GrillBiller" <grillbiller@NoSpammailhere.com> skrev
> 299 hos netget.dk

Den koster 299 kr. alle steder, ikke kun i net butikker.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bo Larsen

Dato : 11-08-03 07:17

Søren Blom wrote:
> "GrillBiller" <grillbiller@NoSpammailhere.com> skrev
>>

> Den koster 299 kr. alle steder, ikke kun i net butikker.

Jeg købte en FM-radio til min T310'er hos en Sonofon-pusher. Den er ikke
original, men til gengæld gav jeg "kun" kr. 99,- for den. Lyden er ikke i
Hi-Fi-kvalitet, men den er såmen OK. Og så virker den samtidig som
handsfree.
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 09-08-03 17:43

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i melding

> "JN" <poel_noerregade@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er ikke radio i.
> Med den nyeste sw er der kalender i der kan synkroniseres med outlook.

.... og den kalenderen er meget god!

I tillegg finnes det i den nye SW-versjonen en notat-funksjon, hvor man kan
legge inn et kort notat, og så få det "hengt opp" som "huskelapp" eller
"plakat" i stand-by modus.

Jeg har hatt en del telefoner fra Ericsson/Sonyericsson, og kalenderen er en
av årsakene til at jeg har kjøpt dem. Likevel kjøpte jeg en T310 UTEN
kalender, fordi jeg likte telefonen veldig godt. Det var dumt av
Sonyericsson å ikke ha med kalender allerede da den kom i salg, men det har
de altså nå gjort noe med! Men fakta er at den først var tenkt å ha
kalender. Det hørtes jo ut som en logisk tanke, i og med at T310 skulle være
en oppgradering av T300 (som heller ikke har kalender). Da T310 kom i
produksjon for alvor, hadde man imidlertid valgt å rasjonalisere den bort.

Da begynte jeg å lure på vitsen med å gidde å lansere en telefon som var
såpass lik T300 under skallet. Det koster tross alt store ressurser å
lansere en ny modell. T300 og T310 var jo like, bortsett fra utseendet, samt
at T310 ikke har utskiftbart frontdeksel, samt at T310 hadde støtte for
32-stemmers polyfoniske ringetoner, mot T300s 24 stemmer.

Men nå produseres T310 med kalender, og godt er det!! Gleden var stor da jeg
leste at man kunne oppgradere den med kalender, som også kan synkes med
Outlook, og jeg fikk det hurtig besørget!