Tomb Raider 4. Sidder fast
Fra : Benny Jensen

Dato : 11-08-03 19:15

Jeg har et problem på banen Trenches. Jeg er nået til maskinegeværet der er
omgivet af kasser og skal over det. Først skal jeg have uskadeliggjort
flammekasteren delen i maskinegeværet. Jeg ved hvad jeg skal gøre,
men det lykkes bare ikke.

Har fundet en walkthrough som skriver at jeg skal skyde beholderen på
bagsiden af maskingeværet, men kan ikke få den til at springe i luften. Jeg
skal bruge revolveren med lasersigte til at skyde beholderen, men beholderen
ryger ikke. Så her er mit spørgsmål til jer.

Hvor på beholderen, skal jeg skyde. Er der et bestemt sted på beholderen,
som jeg skal ramme ???

Jeg er så desperat at jeg har snydt mig til uendelig ammo. Dog uden at det
hjælper.
Mvh.
Benny

Fra : maz

Dato : 11-08-03 21:25

"Benny Jensen" wrote in message >
> Hvor på beholderen, skal jeg skyde. Er der et bestemt sted på beholderen,
> som jeg skal ramme ???
Kig på Stella's walkthrough - der står beskrevet hvor, og der er også et
screenshot, der viser hvor på maskinegeværet du skal skyde...

"You should be able to see the side of the gun, as shown in this screenshot.
Use the revolver with the laser sight to target the red spot on the side of
the gun. Boom! No more gun."

http://www.tombraiders.net/stella/walks/TR4walk/screenshots/trenches1.jpg

> Jeg er så desperat at jeg har snydt mig til uendelig ammo. Dog uden at det
> hjælper.
Hehe....så er du ikke meget bedre end mig - må selv ty til savegames
indimellem

Fra : Benny Jensen

Dato : 11-08-03 23:46

Det hjalp.