Katka K & Porno Lasse
Fra : Peter Jensen

Dato : 11-08-03 14:30

Fra : Camilla

Dato : 11-08-03 17:00

Ved det ikke...men bare det var mig der var Katja i den sitution.

Knus
Camilla

http://www.gagoo.dk/showpage.asp?id=14766&url=http://xxxmoviedome.sexstorage.net/Katja_Kean/ktja30.htm

Fra : KH

Dato : 11-08-03 17:05

"Camilla" <camilla23dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ved det ikke...men bare det var mig der var Katja i den sitution.
>
> Knus
> Camilla

Og gid jeg var Lasse.

KH.

Fra : Henning

Dato : 11-08-03 17:25

Camilla wrote:
> Ved det ikke...men bare det var mig der var Katja i den sitution.
>
> Knus
> Camilla

Du vil være velkommen i enhvær club som single-pige
med den preferance *G*

MVH
Henning

Fra : Camilla

Dato : 11-08-03 21:32

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du vil være velkommen i enhvær club som single-pige
> med den preferance *G*

Mange tak, kunne squ godt tænke mig at prøve 3 pikke på en gang. thi hi

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-08-03 22:28

[Camilla | Mon, 11 Aug 2003 22:31:52 +0200]

>Mange tak, kunne squ godt tænke mig at prøve 3 pikke på en gang. thi hi

Det forstår jeg godt - dét (og flere) kan faktisk være ganske sjovt

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Camilla

Dato : 13-08-03 16:19

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [Camilla | Mon, 11 Aug 2003 22:31:52 +0200]

> Det forstår jeg godt - dét (og flere) kan faktisk være ganske sjovt
>
> René

Har du prøvet flere pikke da, Rene, siden du siger sådan?

Camilla

Fra : Anita

Dato : 13-08-03 16:30

"Camilla" skrev

> Har du prøvet flere pikke da, Rene, siden du siger sådan?

Det tror jeg, du kan være helt sikker på, at han har

Venligst Anita

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-08-03 17:53

[Anita | Wed, 13 Aug 2003 17:30:01 +0200]

>Det tror jeg, du kan være helt sikker på, at han har

Hehehe... du kender mig?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-08-03 17:52

[Camilla | Wed, 13 Aug 2003 17:18:39 +0200]

>Har du prøvet flere pikke da, Rene, siden du siger sådan?

Jada; jeg har prøvet op til 7 fyre samtidigt; og selvom det ikke er
noget jeg ville gidde hver dag, kan det stadig anbefales.

Sidst var ret sjovt, på en "særlig" måde: Jeg havde 3 fyre lagt i samme
seng (friske gutter - 32, 22 og 16 år) som jeg spændte fast med
husholdningsfilm (og pallefilm), så blot ansigt og pikkene var fremme -
alt andet var spændt HELT fastog de ikke kunne komme fri.

Jeg kunne så skiftevist sutte & spille dem alle; de var ikke herre over
noget, så det var mig der styrede hvornår de skulle sprøjte, hvordan og
hvor mange gange... Massere af kombinationsmuligheder; og det var fedt
for os alle!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Nette

Dato : 13-08-03 23:07

"Rene' Hjorth" skrev i en meddelelse
> [...]
> noget, så det var mig der styrede hvornår de skulle sprøjte, hvordan og
> hvor mange gange... Massere af kombinationsmuligheder; og det var fedt

*LOL* René....Du er sgu dejlig bramfri...ikke noget skjult der!....
Selv min kæreste sidder måbende og griner endnu.....

*G*

Nette

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-08-03 09:31

[Nette | Thu, 14 Aug 2003 00:06:46 +0200]

>*LOL* René....Du er sgu dejlig bramfri...ikke noget skjult der!....

Hehe, men det er hvad jeg altid har følt for - ting man ikke skammer sig
over, er der ingen grund til at skjule.

Ikke derved sagt at jeg fortæller om vores sexliv til 60-års
fødselsdagsfesten hos famillien, slet ikke, men snakker man om sex og
folk taler ærligt, ser jeg heller ikke nogen grund til at skjule noget.

Folk jeg snakker med sex med har jeg (næsten) ingen hemmeligheder
overfor, da sex er så fabelagtigt godt og spændende, og gode idéer altid
kan udveksles.

>Selv min kæreste sidder måbende og griner endnu.....

Han ville måske gerne have været med?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Nette

Dato : 14-08-03 13:45

> Ikke derved sagt at jeg fortæller om vores sexliv til 60-års
> fødselsdagsfesten hos famillien, slet ikke, men snakker man om sex og
> folk taler ærligt, ser jeg heller ikke nogen grund til at skjule noget.

Nej, selvfølgelig ikke. Hver ting til sin tid. Din fortææling var bare så
lang, og du fik kun et stikord. Det var lidt sjovt, og jeg måtte altså
kommenterer det.

> Han ville måske gerne have været med?

Hmm, jeg kan da spørge ham, meeeen han plejer nu ikke at ville noget som
helst uden mig - Han er nok lidt kedelig i nogles øjne, hvad det
angår....*G*

Nette

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-03 12:50

In article <3f3ab663$0$24617$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
nettesnetpost@hotmail.com says...

> "Rene' Hjorth" skrev i en meddelelse

> *LOL* René....Du er sgu dejlig bramfri...ikke noget skjult der!....
> Selv min kæreste sidder måbende og griner endnu.....

Det lyder da meget sjovt - bortset fra kønnet i sengen er forkert ;)

Fra : Thomas

Dato : 14-08-03 08:25

> [...]
> husholdningsfilm (og pallefilm), så blot ansigt og pikkene var fremme -
> alt andet var spændt HELT fastog de ikke kunne komme fri.

Lige præcis det der, synes jeg faktisk lyder ret ulækkert. Måske
tændte jeg mere på det, hvis der også var noget kusse involveret.

VH

Thomas

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-08-03 09:25

[Thomas | 14 Aug 2003 00:25:26 -0700]

>Lige præcis det der, synes jeg faktisk lyder ret ulækkert. Måske
>tændte jeg mere på det, hvis der også var noget kusse involveret.

Det' OK :)

Men hvis det var 3 sexede kvinder på hhv. 32, 22 og 16 år der lå spændt
fast til din afbenyttelse (og du i forvejen syntes at det var bare lidt
fedt at være den aktive)

Tror du så ikke at du ville finde det lige så spændende; at du bestemt
om du skulle lege med dem, om de skulle sutte dig etc. etc?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Thomas

Dato : 15-08-03 08:57

Jeg har engang set en billedserie, hvor min yndlingspornomodel Dina
Jewel knepper med en fyr, der er pakket ind i husholdningsfolie, men
på trods af hendes medvirken ser det altså ret frastødende ud.

VH

Thomas