Forum for forbøn og sjælesorg
Fra : jørgen

Dato : 11-08-03 20:32

Det er lidt frustrerende. Jeg postede et indlæg i giraffen om et forum for
forbøn og sjælesorg. Der var flere der kommenterede at det var en god ide.
Da jeg så mere konkret opfordrede giraffen at oprette dette nye forum var
der tavshed.

Så postede jeg her i DLK forslag at oprette et forum for dette og Andreas
satte straks et forum op på
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=390774
men ingen deltager.

Er problemet at der ikke er behov for dette? Eller det noget i formen der er
forkert, eller er der bare så mange forum i forvejen at man skal nøde
specielt og præsentere noget helt særligt for at folk vil deltage?

jørgen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-08-03 23:46

jørgen au_536@lite.dk skrev dette:

[ ... ]
> Så postede jeg her i DLK forslag at oprette et forum for dette og
> Andreas satte straks et forum op på
> http://www.groupcare.dk/da/group.asp?d=0&groupid=390774
> men ingen deltager.

Og skulle tilstedeværelsen af mit navn som med-administrator af
forumet i samarbejde med Jørgen, være et problem for nogen, trækker
jeg mig gerne som administrator og overlader det til Jørgen alene,
eller hvem der evt. måtte findes egnet til at afløse mig.

Jeg mener det er en rigtig god ide med et sådant forum, - og Jørgen,
du kunne jo også reklamere lidt for forumet på Giraffen. Det kunne jo
være at der var nogle derovre der gerne ville være med, når nu
Giraffen ikke selv ønsker at sætte et sådant forum op.

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/ om bl.a. skabelse
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-08-03 02:12

"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg mig gerne som administrator og overlader det til Jørgen alene,
> eller hvem der evt. måtte findes egnet til at afløse mig.

Instruktionsvejledning "For Dummies", please?

Husk endelig Solbadningen... Dejligt begreb!

Anders Peter Johnsen

Fra : Andreas Falck

Dato : 12-08-03 07:52

Anders Peter Johnsen anderspj@mail.dk skrev dette:

[ ... ]
> Instruktionsvejledning "For Dummies", please?

Der ligger såmænd ikke andet i det end at jeg har fået en privat mail,
hvori der er givet udtryk for at der da bestemt aldrig nogen sinde
ville være nogen fornuftige personer her i gruppen, der kunne drømme
om at bruge det forum så længe jeg var med til at administrere
forum'et.

Derfor: skulle mit navn på administratorposten i gruppen være en
hindring, da trækker jeg gerne som administrator og overlader posten
til andre! - Mere indviklet er den såmænd ikke.

> Husk endelig Solbadningen... Dejligt begreb!

Jeps, - og mon ikke også det er derfor jeg er mere på campingpladsen
end hjemme i den soloverophedede lille 2-værelses lejlighed LOL