hvordan fjernes reklamer fra hotline 1.8.4~
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 04-04-01 21:05

Da jeg har en almindelig modemforbindelse irreterer det mig meget med de
her reklamer i hotline (der er rigtig mange af dem) Jeg fik engang
opskriften på at fjerne dem men kan ikke finde indlægget. Er der nogen
der ved hvordan ?

Hygge

Jakob Højer Kristensen

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 05-04-01 15:00

Jakob Højer Kristensen <jaggehk@ofir.dk> wrote:

> [...]
> her reklamer i hotline (der er rigtig mange af dem) Jeg fik engang
> opskriften på at fjerne dem men kan ikke finde indlægget. Er der nogen

Der er 2 måder at gøre det på:

1. Der findes hackede versioner af Hotline klienten på Hotline servere.

2. Hent Interarchy 4, den har mulighed for at lave "traffic watch", så
kan du se hvilke servere den henter sine bannere, så hvis banneradressen
er ads.bannerserver.com så skiver du en Hosts fil, lav et simple text
dokument du lægger i mappen Indstillinger som du kalder "Hosts", så
vælger du det Avanceret brugermåde i TCP/IP kontrolpanelet.
I Hosts dokumentet blokerer du bannerne på følgernde måde:

ads.bannerserver.com CNAME 127.0.0.1
ad2.banner.net CNAME 127.0.0.1

osv.

Så bliver banneradresserne omdirigeret til din computers loopback
adresse og så bliver der ikke hentet nogen bannere.
--
Jesper Oersted
"If you pick up the criminel code, it doesn't say anything about the

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 05-04-01 21:26

Jesper Ørsted <triton@titancity.com> wrote:

> vælger du det Avanceret brugermåde i TCP/IP kontrolpanelet.
> I Hosts dokumentet blokerer du bannerne på følgernde måde:
>
> ads.bannerserver.com CNAME 127.0.0.1
> ad2.banner.net CNAME 127.0.0.1

Hvordan lærer man dog sådan noget Det vil jeg prøve.

Hygge

Jakob

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-04-01 22:00

In article <1erew28.1pinn6i13bmzq8N%jaggehk@ofir.dk>,
jaggehk@ofir.dk (Jakob Højer Kristensen) wrote:

> Hvordan lærer man dog sådan noget

Ved at læse her i dk.edb.mac. Apple ville gøre klogt i at henvise til
denne gruppe ved køb af en ny Mac.

Desuden: CNAME kan erstattes med "A".

--
MVH