Hvad hedder nummeret?
Fra : Trolden

Dato : 09-08-03 13:08

Jeg søger et nummer der netop nu bliver spillet på radioen og diskoteker
overalt i Verden.
Nummeret er lavet/remixet af en dansker, og blev oprindeligt lavet sidste
sommer. Men da det ikke kunne nå at blive lanceret der(først til jul), ville
det ødelægge "sommerhit-effekten".
Der bliver gennem hele sangen sunget noget lignende dette: "...look at the
beautiful things in the world that you're doing to me..." og "...love is
always there...".

mvh Trolden

Fra : Trolden

Dato : 10-08-03 11:52

Hej igen

Jeg har researchet en hel del og endelig fundet ud af, at det drejer sig om
2 Århusianer der kalder sig "Morjac" og nummeret var "Stars" og det er ikke
udgivet på plade endnu.

Det viser sig også at det har været ugens uundgåelige på P3 i uge 29. Læs
mere her http://www.dr.dk/p3/ugensu.asp og tryk dig ind på uge 29.
Det er underligt nok ikke et nummer der fænger første gang man hører det,
men hver efterfølgende gang bliver det bare bedre og bedre.
Så jeg forstår godt al den hæder på Ibiza.

Det var bare lige det jeg ville sige.

Mvh Trolden

****Hellere en god trekant end en ond cirkel****

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 12-08-03 14:47

> [...]
om
> 2 Århusianer der kalder sig "Morjac" og nummeret var "Stars" og det er

Med den beskrivelse du kom med i første post, lyder det helt klart som :

"Saffron Hill feat. Ben Onono - My love is always there".

/Niels

Fra : Trolden

Dato : 12-08-03 20:08

Hej Niels

Du har fuldstændig ret.......

Man skal lære at lytte ordentligt efter, når værterne i radioen i et
splitsekund proklamerer hvad nummeret hedder de spiller/spillede.

Hilsen Trolden