Nogen som ved hvad alex fra popstar hedder~
Fra : René Jensen

Dato : 05-08-03 22:12

Nogen som ved hvad alex fra popstar hedder til efternavn?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-08-03 22:29

René Jensen wrote:
> Nogen som ved hvad alex fra popstar hedder til efternavn?

Nej, men han hedder "kedelig" til mellemnavn.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-08-03 06:03

Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bgp7c5$t6v$1@news.cybercity.dk...

> Nej, men han hedder "kedelig" til mellemnavn.
_______

Jeg ved hvad han hedder til efternavn. Han hedder "Nar-hovede".
Han er døbt efter udsendelses-serien "Popnars".

Hilsen Åge

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-08-03 08:43

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
>
> Jeg ved hvad han hedder til efternavn. Han hedder "Nar-hovede".
> Han er døbt efter udsendelses-serien "Popnars".

LMAO!

Overgået af Åge

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-08-03 08:51

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
>
> Jeg ved hvad han hedder til efternavn. Han hedder "Nar-hovede".
> Han er døbt efter udsendelses-serien "Popnars".

Gud fader på lokum, har du ikke andet at lave.!?
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Madonna Zealot

Dato : 06-08-03 18:23

ROFLMAO!! ROFLMAO!! ROFLMAO!! ROFLMAO!! ROFLMAO!! ROFLMAO!! ROFLMAO!!
[...]
ROFLMAO!! ROFLMAO!! ROFLMAO!!

Jeg har ikke læst så sjovt et indlæg på nettet i månedsvis.

Tusind tak, Åge.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-08-03 19:01

Madonna Zealot <express@yourself.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f313830$0$83052$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg har ikke læst så sjovt et indlæg på nettet i månedsvis.

sv: Så har du tilsyneladende ikke læst mine tidligere indlæg

> Tusind tak, Åge.

sv: Mange tak, men nu skal vi jo heller ikke overdrive det.

Hilsen Åge

Fra : Kim Petersen

Dato : 06-08-03 21:09

> Jeg ved hvad han hedder til efternavn. Han hedder "Nar-hovede".
> Han er døbt efter udsendelses-serien "Popnars".

Hvor imbecilt. Du kan da i hvert fald ikke beklage dig over de kommentarer
der kommer til din musiksmag, men ok, det gør du egentlig heller ikke, du
producerer for det meste kun opslag.

PS! Min kommentar betyder på ingen måde at jeg gouterer Popstars e.l. musik

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 05-08-03 22:26

"René Jensen" <dsl27362@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved hvad alex fra popstar hedder til efternavn?

Det står på pdh.dk, hvor der er lidt info om ham under "artister". Tog hele
5 sekunder på Google

/Ulrik

Fra : René Jensen

Dato : 05-08-03 22:35

>Det står på pdh.dk, hvor der er lidt info om ham under "artister". Tog hele
>5 sekunder på Google

Tak for hjælpen, Ulrik.

Mine søge kriterier var Alex Popstar.... Lad os antage at det var alt jeg
vidste om ham.

Fra : René Jensen

Dato : 06-08-03 21:30

Til alle