erfaring med hot wok ?
Fra : crane

Dato : 11-08-03 19:52

Er der nogen her i gruppen der har erfaring med hot wok -

- Og er der nogen der har set den til en lavere pris end de 599 den koster
vejledende ?

(håber jeg kan købe en til nedsat pris i løbet af sensommeren )

Jens

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 11-08-03 21:23

On Mon, 11 Aug 2003 20:52:16 +0200, "crane" <jh@FJERNDETTEthrane.cc>
wrote:

>Er der nogen her i gruppen der har erfaring med hot wok -

Det er jo bare et gasblus og en wok - så det er der sikkert mange, som
har haft erfaring med (i hvert fald indendørs). Ligesom alle andre
gasblus kan vind genere, men hvis der er knald på blusset betyder det
ikke alverden.

> Og er der nogen der har set den til en lavere pris end de 599 den koster
>vejledende ?

Nej - men vent en sæson så alle andre kan nå at få kopier hjem, så
skal de nok faldeen smule i pris. Alternativt kan du bare købe et
separat campinggasblus til flaske, de fås ofte ret billigt brugt.

KS