svensk cider
Fra : Jesper

Dato : 02-08-03 20:48

Hej
Vi har på baren Ris Ras i Århus smagt en svensk cider. Der var 2
smagsvarianter Blåbær og Multebær.
Er der nogen der ved om de fås i nogle alm. forretninger i Århusområdet? Vi
har prøvet Salling dog uden held.
Vi kan desværre ikke huske navnet.

MVH.
Jesper og Charlotte

Fra : Thomas Thisted Peter~

Dato : 03-08-03 12:06

"Jesper" <jesperts@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> smagsvarianter Blåbær og Multebær.
> Er der nogen der ved om de fås i nogle alm. forretninger i Århusområdet?

Hej Jesper og Charlotte

De omtalte cidere har haft en produktionspause på ½ års tid grundet konkurs
hos ejerne. Det glæder mig hvis de nu er tilbage (de skulle komme tilbage
her i august). Navnet er Gellivare cider og importøren er parcon export
(www.parconexport.dk). På deres hjemmeside kan man se at Skjold Burne vine
på Stortorvet i Århus forhandler deres produkter, men om cideren er
derimellem ved jeg ikke.

Ellers kontakt deres nye sælger (Der står stadig Ivan Nielsen på deres
hjemmeside, men han er stoppet der.)

Mvh
Thomas Thisted Petersen

Fra : Jesper

Dato : 03-08-03 12:48

Tak for det kvikke svar, det vil blive undersøgt.