Chili
Fra : Kai Andersen

Dato : 01-08-03 20:57

Jeg har købt noget chili pasta i Netto der kommer fra et firma der hedder
Jensen's Choice (Australien).
Er der nogen der har set det i Københavnsområdet ?
Jeg kan ikke finde det mere, og det er det bedste produkt jeg nogen sinde
har købt.

/Kai

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 01-08-03 22:55

Kai Andersen skrev:

> [...]
> Er der nogen der har set det i Københavnsområdet ?
> Jeg kan ikke finde det mere, og det er det bedste produkt jeg nogen sinde

Måske du kan finde det hos Føtex; men efter min mening kan du snildt
selv producere en kopi...tilsæt lidt mere sukker end andre mærker, så
skulle den være der.

hvm

Fra : Søren Birch

Dato : 02-08-03 17:14