Hjælp en mand, fødselsdag mad til kæresten~
Fra : MuLLE

Dato : 29-07-03 17:25

Hej NG.

Kan i hjælpe mig med en middag....
Min kæreste har fødselsdag i morgen, og jeg vil gerne lave en go' middag til
hende.
Den skal være hamre go' og ikke for svær at lave *SS*

Kan i hjælpe mig, med nogle opskrifter.
Evt. Med nogle opskrifter som har skabt glæde, i ligende anledninger.

På forhåne MANGE tak.

MvH MuLLe

Fra : Kasper

Dato : 30-07-03 10:42

Hey

Hvad med at hice grillen fram og mariner noget kød....

Det syntes jeg er det lækkerste... og så kan man gå og små hygge sig imens
((:

husk at lav salaten først og mariner kødet og anret kullene og hiv flutsene
op af fryseren...

så er der masser af tid til personlig hygge ((:

--
Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på -> http://www.angelfire.com/alt/elektronik/