Leje af "Star Trek - The Next Gen." - måsk~
Fra : Steen Villumsen

Dato : 11-08-03 19:30

Hey gruppe!

Beklager ærbødigst hvis jeg er alt for OT, men jeg er på jagt efter et
sted (i Århus/Djursland-området) hvor jeg kan leje en eller flere af
box-sættene med "Star Trek, The Next Generation".
Nogle der ved om de overhovedet udlejes i butikker?
....jeg er også interesseret i at leje fra private (må man egentlig
det?), så hvis du ligger inde med filmene...

--
Venligst,
Steen Villumsen

steen [at] teglvang [dot] dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-08-03 20:53

i_h@te_spa.mm (Steen Villumsen) writes:

> [...]
> ...jeg er også interesseret i at leje fra private (må man egentlig
> det?), så hvis du ligger inde med filmene...

Jeg så 3. sæson til salg i Blockbuster på Frederiks Alle i går, men om
de også lejer dem ud, det ved jeg ikke.

Men det er nu også ret irriterende at de er så dyre!

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-08-03 21:00

Hej!

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Men det er nu også ret irriterende at de er så dyre!

TNG skulle være Paramounts største indtægtskilde (har jeg hørt) og pga.
populariteten sætter de næppe prisen ned (snarere tvært imod).

Men surt er det da - jeg er selv fan af TNG.

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som har bestilt Mystery Science Theater 3000 DVD boks 1
idag!)

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-03 21:05

On Mon, 11 Aug 2003 21:53:27 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>[TNG DVD bokssæt]
>Men det er nu også ret irriterende at de er så dyre!

Så dyre!? Du lyder ikke som en der også har købt serien på VHS. :)

De her DVD-bokssæt er jo latterligt billige i forhold til.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : spæf

Dato : 11-08-03 21:28

> Men det er nu også ret irriterende at de er så dyre!

Jeg synes egentlig at de er billige.
Hos Softxchange koster et boxsæt ca. 700,- kr. Der er 7 diske i hver box, så
det er 100,- kr. pr. dvd. Når det så sammenlignes med en spilletid på 3
timer pr. dvd, så er det da ikke så slemt.

Det skal dog siges at jeg har købt dem alle sammen, så jeg er nødt til at
bruge ovenstående eksempel. Ellers ville jeg hade mig selv for dette absurde
forbrug af penge.

Spæf

"live long and prosper...."

Fra : Michael Castensen

Dato : 11-08-03 22:32

"spæf" <teater-lyd@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Det skal dog siges at jeg har købt dem alle sammen, så jeg er nødt til at
> bruge ovenstående eksempel. Ellers ville jeg hade mig selv for dette

Velkommen i klubben!

---

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-03 13:08

In article <bh8u95$on0$1@sunsite.dk>, teater-lyd@ofir.dk says...

> Det skal dog siges at jeg har købt dem alle sammen, så jeg er nødt til at
> bruge ovenstående eksempel. Ellers ville jeg hade mig selv for dette absurde
> forbrug af penge.

Kan vi leje nogen af dig? *g*

Fra : PerX ...

Dato : 15-08-03 13:07

In article <uisp4ezt4.fsf@trinekc.dk>, news@trinekc.dk says...

> Jeg så 3. sæson til salg i Blockbuster på Frederiks Alle i går, men om
> de også lejer dem ud, det ved jeg ikke.
>
> Men det er nu også ret irriterende at de er så dyre!

Det er 133 kr. pr DVD. 33.25 kr pr afsnit...

Hvilket jo selvfølgelig ikke hjælper hvis det overskrider budgettet...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-08-03 07:39

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> escribió

> Men det er nu også ret irriterende at de er så dyre!

dyre? Jeg køber dem hos min lokale DVD pusher hernede i Spanien for
mellem 55 og 60 euros/pack, det kan man da vist ikke kalde dyrt.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Michael Castensen

Dato : 18-08-03 14:56

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> escribió

> dyre? Jeg køber dem hos min lokale DVD pusher hernede i Spanien for
> mellem 55 og 60 euros/pack, det kan man da vist ikke kalde dyrt.

Blærerøv!

---