Crying Freeman - er den noget værd?
Fra : Devast8or

Dato : 11-08-03 16:54

Så lige at Crying Freeman kommer i aften. Jeg synes jeg har set den nævnt
herinde et par gange, men kan ikke hukse om det var fordi den skulle god
eller dårlig :)

Er der noget ved den?

Devast8or

Fra : No Humor Man

Dato : 11-08-03 17:04

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
> herinde et par gange, men kan ikke hukse om det var fordi den skulle god
Jeg syntes den var ok. Ikke den bedste film, men ok... meen, jeg så den nu
heller ikke fra begyndelsen, så det kan være man skulle se den igen!
Tak for oplysningen. .)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Morten DH

Dato : 11-08-03 18:15

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Så lige at Crying Freeman kommer i aften. Jeg synes jeg har set den nævnt
> herinde et par gange, men kan ikke hukse om det var fordi den skulle god
> eller dårlig :)

Helt klart anbefalet herfra

Glæder mig til der kommer en ordenligt DVd udgave

Fra : Devast8or

Dato : 11-08-03 20:59

Devast8or wrote:
> Så lige at Crying Freeman kommer i aften. Jeg synes jeg har set den
> nævnt herinde et par gange, men kan ikke hukse om det var fordi den
> [...]

Så fik jeg set den. Ikke totalt spild af tid, men jeg gad nok ikke og se den
igen en anden gang. Det skulle da lige være slutningen. Sværdkampen er ret
fedt lavet :)

Devast8or

Fra : Mathness

Dato : 11-08-03 23:03

On Mon, 11 Aug 2003 17:54:22 +0200, Devast8or wrote:

> Er der noget ved den?

Kan ses, men er desværre endnu en film der ikke levere op til den
tegneserie den er baseret på.

--
Thomas Klietsch m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Only a Sofa-Wrestler would dare attack The Mighty FurNiTaur.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 12-08-03 13:40

> [...]
> herinde et par gange, men kan ikke hukse om det var fordi den skulle god

Den er ok som de andre også har svaret. Men tag og se Pagten (Brotherhood of
the wolf) af samme instruktør, den har nogle flotte kampscener.

Mvh. Brian