Ombetrækning af sæde
Fra : Hekto

Dato : 11-08-03 16:34

Hvor var det lige jeg så en vejledninge, med billeder, af hvordan man
ombetrækker sit sæde?
Jeg HAR sædebetrækket og skal IKKE bruge en sadelmager ... endnu,
altså! ,0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Anet

Dato : 11-08-03 17:31

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor var det lige jeg så en vejledninge, med billeder, af hvordan man
> ombetrækker sit sæde?
> Jeg HAR sædebetrækket og skal IKKE bruge en sadelmager ... endnu,
> altså! ,0)

(klip)

Vi har selv ombetrukket et sæde til en Thunderace. Vi havde købt et
seat-cover og så tog vi en hæftemaskine (sådan en man bruger som håndværker
til at sætte plastik op når man laver f.eks dampspærer i et hus). Så
strammede vi pænt ud over det hele og satte nogle midterpunkter for og bag
og så formede vi pænt og satte fast efterhånden. Det tog ikke ret lang tid
og resultatet er blevet beudret meget.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 11-08-03 17:40

Anet wrote:
> [...]
> midterpunkter for og bag og så formede vi pænt og satte fast
> efterhånden. Det tog ikke ret lang tid og resultatet er blevet

Må man spørge hvor i havde købt det cover til jeres ace ???

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Anet

Dato : 11-08-03 20:59

> Må man spørge hvor i havde købt det cover til jeres ace ???

(klip)

Vi købte det hos SPH i Næstved. Det var reservedelsmanden Michael som
bestilte det hjem til os.

Det er ikke svært at sætte på bare man sætter sig roligt ned og holder det
lidt op og så lige pludselig så er man færdig.

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Hekto

Dato : 11-08-03 18:56

In article <3f37c4cd$0$13238$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Anet
says...
> [...]
> og så formede vi pænt og satte fast efterhånden. Det tog ikke ret lang tid

Det var sådan cirka jeg havde tænkt mig at gøre; men det kunne jo være
der var nogle fif.
Jeg har købt et betræk http://www.gtsadler.dk/betr.htm
Nydelig kvalitet og til 291,- + forsendelse.

Fra : Bjørn S

Dato : 12-08-03 14:47

"Hekto" skrev
> Hvor var det lige jeg så en vejledninge, med billeder, af hvordan man
> ombetrækker sit sæde?

Måske denne side : http://www.itrocks.com/motorcycles/gel_seat.htm
(ADVARSEL - grafiktung).
Men det gjaldt nu mere sænking af det oprindeligepå en SV , teknikken er dog
vist.

--
/Bjørn

Fra : Hekto

Dato : 12-08-03 15:47

In article <8d6_a.49619$Kb2.2200147@news010.worldonline.dk>, Bjørn S
says...

> [...]
> (ADVARSEL - grafiktung).
> Men det gjaldt nu mere sænking af det oprindeligepå en SV , teknikken er dog

Takker!!