Re:Ducati 916
Fra : HHR

Dato : 10-08-03 21:57

Hejsa

Da jeg står og skal flytte til Tyskland til Januar, er jeg faldet for
en Ducati 916, men der findes jo et hav af modeler kan nogle hjælpe?
Hvad er forskellen på en biposto og monoposto, hvad er der af særheder man
skal kigge efter.

Håber der er en Ducati fan derude som kan giv et par svar også
gerne link til sites hvor man kan blive kloger.

MVH HHR

CB450S

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 10-08-03 22:30

"HHR" <hevy@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Hvad er forskellen på en biposto og monoposto, hvad er der af særheder man
> skal kigge efter.

Særhedder aner jeg ikke noget om, men Biposto er med en lille læderbetrukket
pude til passageren monopost er enkeltsædet.

Tobias

Fra : Hekto

Dato : 10-08-03 22:50

In article <3f36b965$0$32445$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Tobias
Møller Larsen says...
> Særhedder aner jeg ikke noget om, men Biposto er med en lille læderbetrukket
> pude til passageren monopost er enkeltsædet.

een og tosædet.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 11-08-03 19:59

Hej HHR.
916 kom til verden i 1994 og er siden ændret i motorstørrelse til 996 og
senest 998. De har alle været brugt og 998 bruges stadig i Super Bike
løbene.
Endvidere findes også en "lillebror", nemlig 748.
Kig ind på vor hjemmeside: www.ducati.dk eller fabrikkens: www.ducati.com
www.mobile.de kan du se brugtpriser i Tyskland, der for 916 ligger fra
ca. kr. 60.000 og op alt efter årgang og stand.
God fornøjelse og velkommen i familien.

Med venlig hilsen

Leif900SS

Fra : Benz...

Dato : 14-08-03 09:50

Leif Schiønemann wrote:
> [...]
> www.ducati.comwww.mobile.de kan du se brugtpriser i Tyskland, der
> for 916 ligger fra ca. kr. 60.000 og op alt efter årgang og stand.

Glem ikke 999éren.
En flot lille sag.

:)

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Armand

Dato : 14-08-03 15:58

Benz... <jezzuz@yahoo.com> skrev i en

> Glem ikke 999éren.
> En flot lille sag.

- - - men som ikke ligner 916 - 998'erne!!

--
Armand.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-08-03 16:20

> Benz... <jezzuz@yahoo.com> skrev i en

> - - - men som ikke ligner 916 - 998'erne!!

Nemlig. En 916-998 med 999 motor må være sagen. 999 har imo ikke samme
frække design som forgængerne.

Mvh Thomas

Fra : Søren Johansen

Dato : 16-08-03 22:44

"Thomas Hjort" skrev:
> Nemlig. En 916-998 med 999 motor må være sagen. 999 har imo ikke samme
> frække design som forgængerne.

999 (og 999S) har samme "TestaStretta" motor som 998!
Det er kun 999R der har en motor på 999 cc.

Mvh
Søren