Bagbremseskive HJÆLP
Fra : Tue

Dato : 10-08-03 12:18

Jeg skal til syn i morgen mandag d. 11/8. og jeg mangler en bagbremseskive
til min GS500E '97.

Er der en i Aalborg området der vil låne/leje mig en vil jeg blive MEGET
taknemlig?!?!

"Ring på 20 77 37 63"

--

mvh. Tue, som er meget presset!

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 10-08-03 13:36

"Tue" <Mail_me@SPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til min GS500E '97.
>
> Er der en i Aalborg området der vil låne/leje mig en vil jeg blive MEGET

Ikke fordi jeg har en, men i din søgen, så kan jeg fortælle at GSXR 250, GSF
400, GSXR 400 har samme bagskive.

> "Ring på 20 77 37 63"
>
> --
>
> mvh. Tue, som er meget presset!
Thomas

Fra : Tue

Dato : 11-08-03 14:53

Nå de var ligeglade med bagskiven. Men der var slør i forskiven og jeg havde
glemt at sætte en refleks på min flotte hjemmelavede bagskærm... Så jeg må
derned igen!

mvh. Tue, som er knap så presset.