Søger sammenlignende test af rygbeskyttere
Fra : SLP/JM

Dato : 09-08-03 15:33

Hej

Er der nogle mc-blade, der for nylig har foretaget en test af rygbeskyttere?
Hvis ja, vil jeg blive glad for oplysninger om resultatet.

--
Mvh Susanne

Fra : Morten Lange

Dato : 09-08-03 16:59

> Er der nogle mc-blade, der for nylig har foretaget en test af
rygbeskyttere?
> Hvis ja, vil jeg blive glad for oplysninger om resultatet.

Danske Bike nr 7 testede 8 forskellige
Lange

Fra : SLP/JM

Dato : 13-08-03 08:32

"Morten Lange" <morten.lange@postman.dk> skrev > Danske Bike nr 7 testede 8
forskellige

Nogen, der har resultatet? Hvem blev testens nr. 1 og 2?

--
Mvh Susanne

Fra : lange

Dato : 13-08-03 09:49

> Nogen, der har resultatet? Hvem blev testens nr. 1 og 2?

Kan jeg ikke huske, men det er ikke nok at vide hvem der vandt testen.

Du skal stadig ud og prøve dem for at se om de passer dig. Der findes jo i
mange forskellige længder og faconer.

Lange

Fra : SLP/JM

Dato : 13-08-03 12:39

"lange" skrev > >
> Du skal stadig ud og prøve dem for at se om de passer dig. Der findes jo i
> mange forskellige længder og faconer.

Det var nu også mere, for at få et fingerpeg om, hvad der er værd at se på.
Desuden er der også en del andre kriterier end dem, du nævner, der gør sig
gældende.

--
Susanne

Fra : lange

Dato : 13-08-03 12:49

> [...]
på.
> Desuden er der også en del andre kriterier end dem, du nævner, der gør sig

Det er ikke fordi jeg ikke vil svare dig, men jeg har ikke bladet mere og
jeg kan ikke huske resultatet af testen, da jeg ikke læste den. Mon ikke du
kan finde bladet på dit lokale bibliotek?

Lange

Fra : Brian Kjær

Dato : 13-08-03 16:20

Testvinder: Halvarssons Track - (+:sikker og behagelig, -: en anelse varm)
kr 1295,-
Bedst støddæmpning: Rukkas Air-System - kr 798,-

/Brian

Fra : Brian Kjær

Dato : 13-08-03 16:27

Jeg har lagt et scan af artiklen i DK.BINEAR.MOTOR under "test af MC
rygbeskytter"

Fra : SLP/JM

Dato : 13-08-03 17:47

"Brian Kjær" <brian.kjaer@stofanet.dk> skrev > Jeg har lagt et scan af
artiklen i DK.BINEAR.MOTOR under "test af MC
> rygbeskytter"

Alletiders. 1000 tak

--
Mvh Susanne