Technoflex bagdæmper...hjemmelavet højdeju~
Fra : Snorre Krogh Biehe

Dato : 08-08-03 20:27

Hej alle

Jeg er tæt på at købe en Technoflex bagdæmper til min Thunderace. Nu er det
bare spørgsmålet, om jeg skal spare de sidste 100 Euro og lave
højdejusteringen selv. Spørgsmålet er nu, om man på versionen uden
højdejustering kan skrue det nederste monteringsøje af, og erstatte det af
et hjemmelavet med gevind og kontramøtrik sådan som de selv ville have gjort
det nede hos technoflex. De siger selv, at de også kan gøre det senere på en
eksisterende Technoflex dæmper, selvom det ikke er købt fra starten.

Hvad siger de kloge? (Altså dem, der har købt en Technoflex eller Wilbers)?
Kan I afmontere det nederste øje eller gaffel på jeres?

Afdæmpede hilsener

Snorre Krogh Biehe - tilbage efter flere års pause....

Fra : Tommy Fer

Dato : 09-08-03 15:59

"Snorre Krogh Biehe" <snorre@biehe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Wilbers)?
> Kan I afmontere det nederste øje eller gaffel på jeres?

Hej Snorre.... :D længe siden.. også IRL

Jeg har lige fået en WP suspension bagdæmper :D eller rettere købt Den
har højde justering, og min umiddelbare konklution er at du skal havde som
min. adgang til et ret vel assorteret værksted. Da det er en meget fint
kærvet og stort gevind, noget derligner 20 mm med 1 mm stigning.

Anyway.. syntes at det er de 100 euro værd. Men ok, hvis man lige kender en
markinarbejder der kan slå en det rette gevind

mvh Tommy Fer

Fra : Steen Gruby

Dato : 09-08-03 21:20

On Fri, 8 Aug 2003 21:26:49 +0200, "Snorre Krogh Biehe"
<snorre@biehe.dk> wrote:

Hej Snorre.

>Snorre Krogh Biehe - tilbage efter flere års pause....

Velkommen til overfladen

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750