God MC litteratur
Fra : //Overby

Dato : 08-08-03 20:28

Findes der noget godt litteratur om MC. Gerne månedsmagasiner, men alt andet
er også velkommen. Mit M! på toilettet bliver hurtigt gennemlæst, så ville
det være rart at sidde og savle og en Ducati, mens man klarer, det man nu
skal klare!

--
Med venlig hilsen/Best regards

Daniel Overby Hansen
Web: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=383

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-08-03 20:40

//Overby wrote:
> [...]
> alt andet er også velkommen. Mit M! på toilettet bliver hurtigt
> gennemlæst, så ville det være rart at sidde og savle og en Ducati,

....hvad med en "Haynes Owners Workshop Manual" på udendansk, hvis du har
problemer med "fast mave"...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : M. Høy

Dato : 08-08-03 23:12

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.dk> skrev i en meddelelse

> ...hvad med en "Haynes Owners Workshop Manual" på udendansk, hvis du har
> problemer med "fast mave"...
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Heh, Haynes bruger jeg selv

Ellers er der vel Bike, fås på tanken, eller div. kiosker, men det er lidt
tyndt til tider, der måtte godt være noget mere teknik i det, f.eks. noget
med et projekt af en mc, og nogle fif og ideer...! Det er lidt for poppet...

Mvh.

M. Hoey
(Der selv har gang i det helt store projekt, med Vandbøflen)

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 09-08-03 10:43

> [...]
> Mvh.
> M. Hoey
> (Der selv har gang i det helt store projekt, med Vandbøflen)
-----------------------
Hmmm....
Kunne jo være at man skulle prøve at maile til bike om de er med på ideen..
Jeg har store planer om at bygge cyklen om her til vinter. Det kunne jo være
at det var en ide de er med på...
Nu er min kammerat jo lige kommet i v-max med hans legtøjs bil af en
alf... -Så kan jeg sgu også arrangere noget...

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : M. Høy

Dato : 09-08-03 15:17

> [...]
>

> --==>Oliver Bruchhaus<==--
> Honda Hornet 600
> --==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--

Lyder som en god ide!

Det var da noget jeg ville læse om, sådan nogle ting man kan blive klogere
af. Det må meget gerne være tekniske beskrivelser! Men de popsmarte drenge
inde på bladet er vist kun interesseret i at
køre på det seneste nye legetøj....!

Mvh.

M. Hoey

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 09-08-03 21:06

> [...]
> klogere af. Det må meget gerne være tekniske beskrivelser! Men de
> popsmarte drenge inde på bladet er vist kun interesseret i at
----------------------
Hehe...
Tror jeg vil gøre et par forsøg på mandag så...
-Så må vi se om det er noget de er med på...

Fra : Steffler@home

Dato : 10-08-03 18:34

//Overby wrote:
> [...]
> alt andet er også velkommen. Mit M! på toilettet bliver hurtigt
> gennemlæst, så ville det være rart at sidde og savle og en Ducati,

Performance Bikes tåler MANGE gennemlæsninger......

/S

Fra : Freddy Lang

Dato : 10-08-03 22:29

Steffler@home wrote:

> Performance Bikes tåler MANGE gennemlæsninger......

Og hvor findes så det blad? Har spekuleret lidt over det indimellem, men har
aldrig gjort noget videre ved det...
--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : TA

Dato : 12-08-03 14:49

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote in message

> Og hvor findes så det blad? Har spekuleret lidt over det indimellem, men
har
> aldrig gjort noget videre ved det...

Prøv fx i en DSB-kiosk - har de det ikke kan de skaffe det, se
<http://www.bladguiden.dk/default.asp>.

--
TA

Fra : Freddy Lang

Dato : 12-08-03 17:11

TA wrote:
> "Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote in message

> Prøv fx i en DSB-kiosk - har de det ikke kan de skaffe det, se
> <http://www.bladguiden.dk/default.asp>.

Har jeg også haft i tankerne, men nærmeste DSB kiosk er 30 km herfra....
Men måske man skulle få hentet et nummer, og så se om man kan abonnere på
skidtet...

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-08-03 17:25

> Findes der noget godt litteratur om MC. Gerne månedsmagasiner

Hej Daniel

Jeg læser gerne det tyske blad Motorrad. Det er meget sagligt, og en af de
mest anderkendte i Europa. har grundige tests og gode brugtkøbsvejledninger
og 50.000km tests.

Det er også ret billigt (36-38kr) og derfor min favorit. Det kræver lige man
kan læse tysk

--
Mojn
Jens Bager Jensen