Søges.. forhandler af MC og Auto
Fra : Gitte og Bjørn

Dato : 08-08-03 04:51

er der nogen der kender nogen forhandlere,
der både handler med MC og biler, jeg tænker på et sted hvor man kan give
sin bil i bytte for en MC???
Har i et link???

Jeg kan kun finde, Steens MC i Esbjerg og Sand Jensen

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 08-08-03 06:23

Der er ne forhandler i Esbjerg som har det hele.
Han hedder Steen's MC og Auto tror jeg nok
Hilsen
Torben

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-08-03 08:02

Underbjerg / Andersen wrote:
> Der er ne forhandler i Esbjerg som har det hele.
> Han hedder Steen's MC og Auto tror jeg nok

....der er osse Linnet, som vist nok bor i nærheden af Toftlund...

....men ellers har jeg set cykler hos både Fiat og Folkevogn hér i
Sønderborg igennem årene...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Jørgen Wæver

Dato : 10-08-03 20:41

Der findes flere i Nordjylland, Her kan bl. a. nævnes "E85" i Nøvling og
"Bilhuset Haldrup" i selve Aalborg. Men der kan findes mange på nettet.

Mvh
Jørgen, XS400

Fra : J.C.Kløve

Dato : 10-08-03 21:29

> Mvh
> Jørgen, XS400

Hej-san, rart at se dig i gruppen
Husk at svare efter spørgsmålene (rules u know)
Ses på arbejde i morgen

--
Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er slut. . .

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-08-03 12:00

Underbjerg / Andersen wrote:

> Der er ne forhandler i Esbjerg som har det hele.
> Han hedder Steen's MC og Auto tror jeg nok

Læste du slet ikke det manden skrev?!

--
Tony
Mrs. Fizzy

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 08-08-03 06:32

http://www.banks-bil-mc.dk/index.htm Holstbro
--
Mvh.
Kim (Bandit600)

Fra : Grunnet

Dato : 08-08-03 07:42

Gitte og Bjørn skrev:
> [...]
> give sin bil i bytte for en MC???
> Har i et link???
>
> Jeg kan kun finde, Steens MC i Esbjerg og Sand Jensen

http://www.mcland.dk/

Hilsen Steen

---

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 08-08-03 11:47
Fra : Carsten Eilersen

Dato : 08-08-03 11:50

"Gitte og Bjørn" <foxy@os.dk> wrote in message
> [...]
> sin bil i bytte for en MC???
> Har i et link???
>
> Jeg kan kun finde, Steens MC i Esbjerg og Sand Jensen

http://www.bmw.dk/forhandlersite/index.asp?id=7

Mvh.
Carsten

Fra : Ninja Rider

Dato : 08-08-03 13:14

Hejsa

> er der nogen der kender nogen forhandlere,
> der både handler med MC og biler, jeg tænker på et sted hvor man kan give
> sin bil i bytte for en MC???
> Har i et link???

Au2hjul.dk
Eller Skippers Auto & MC. (Torben Skipper - 40270616) Hald, Nord for Randers

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Peter

Dato : 09-08-03 07:11

Ligeledes Auto 85 i Nøvling tæt ved Aalborg.

http://www.auto-nord.dk/auto85/default.asp?id=280