BMW-reservedele
Fra : C. Caspersen

Dato : 06-08-03 21:11

Hello.

Hvor køber man reservedele til BMW - altså billigst muligt

Mvh

Caspersen

Fra : MZ_Jesper

Dato : 06-08-03 21:49

www.krhandel.dk

Mvh Jesper

Fra : ls

Dato : 06-08-03 22:05

Enig. Du kan skrive til Rune og få en fast pris på de dele, du skal bruge,
men husk at der kommer min kr. 100,00 på i forsendelsesomkostninger.

En anden løsning er http://www.motorworks.co.uk/ som har alle reservedele
til R og K modeller. Du kan udfylde formularen tilvenstre ved at trykke
"Request Cataloque", og du vil modtaget et tykt katalog en ugestid efter.

Mvh.
Lars.

Fra : p.jarnbak

Dato : 06-08-03 23:21

> [...]
> til R og K modeller. Du kan udfylde formularen tilvenstre ved at trykke
> "Request Cataloque", og du vil modtaget et tykt katalog en ugestid efter.

Ja de er gode.De har også alt i brugte dele og jeg har nok købt for en
25-30000 kr
derfra uden problemer(over 4 år og til 2 forskellige k100)
Hej Palle.