Nogen der kan hjælpe med et link til en EU~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-08-03 20:11

http://www.2wheeljunkie.com/cpstore/Scripts/prodView.asp?idproduct=236

Der står den er produceret i Frankrig, så det burde være muligt. Jeg har
forsøgt mig på google, men uden held. Så hvis der er nogen der kender en EU
side der forhandler den eller kan nogle søgetricks som jeg ikke kan, så
ville det bare være dejligt.

På forhånd tak.

Mvh Thomas

Fra : Freddy Lang

Dato : 06-08-03 21:29

Thomas Hjort wrote:
> [...]
> kender en EU side der forhandler den eller kan nogle søgetricks som
> jeg ikke kan, så ville det bare være dejligt.

http://www.freestreetdesign.com/shtml/html/suzu/sv650.htm

Det er i hvert fald nøjagtig det samme billede, men punktet "Lower Fairing"
ovre i højre side er desværre ikke et link. Men der er en e-mail adresse, så
kan du jo altid starte med at sende dem en mail og høre, om det rent faktisk
er deres produkt... og hvordan du får fat i det.
Jeg havde kontakt til en gut for et par måneder siden (i forbindelse med at
jeg selv ville købe noget fra 2WheelJunkie), og han købte en undertray netop
hos FreeStreetDesign. Jeg håber, du kan bruge svaret.

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Freddy Lang

Dato : 06-08-03 21:35

Freddy Lang wrote:

> [...]
> med at jeg selv ville købe noget fra 2WheelJunkie), og han købte en
> undertray netop hos FreeStreetDesign. Jeg håber, du kan bruge svaret.

Hmm... ovenstående er ikke helt korrekt... hvis man har klikket sig ind på
et af de andre produkter til SV'en, kan man klikke på linket "Lower
Fairing", og så kommer netop det samme billede som også er vist på
2WheelJunkie's side...
Men det lader altså stadig til, at man skal kontakte dem pr. e-mail for at
afgive en ordre...

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-08-03 21:44

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

netop
> hos FreeStreetDesign. Jeg håber, du kan bruge svaret.

Bare dejligt Freddy. Det er den ! Jeg sender dem en mail for at høre hvad de
tager for den, og lader høre hvad de skal have.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-08-03 23:34

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

de
> tager for den, og lader høre hvad de skal have.

289 Euro skal de have for den, så det er jo ca. 800 kr. mere end i USA. Men
hvad, ved bestilling af vare fra USA risikere man nemt at skulle betale
moms, så det går lige op.

Mvh Thomas

Fra : Freddy Lang

Dato : 08-08-03 07:13

Thomas Hjort wrote:
> 289 Euro skal de have for den, så det er jo ca. 800 kr. mere end i
> USA. Men hvad, ved bestilling af vare fra USA risikere man nemt at
> skulle betale moms, så det går lige op.

Næh, du ikke blot risikerer det... du kan være _helt_ sikker på det.
Importafgift på varer fra ikke-EU lande er 25%.
Men det skal så siges, at det jo er 25% af det beløb der står på fakturaen,
og det kan du så tage en snak med Rob om...