Moto GP Ultimate Racing Technology 2....
Fra : Steffler

Dato : 06-08-03 07:52

Kan MEGET varmt anbefales. Har ikke prøvet Xbox versionen, men
PC versionen holder 100% ! (Og kører tilsynelandende bedre end
etteren på samme Hardware)

En extra bonus er at man selv kan putte Die Grüne i pole istedet for
de jammerlige Hondaer

/S

Fra : Moller

Dato : 06-08-03 09:51

"Steffler" <Steffen.Hansen@OBVIOUSdba.dk> skrev i en meddelelse
> Kan MEGET varmt anbefales. Har ikke prøvet Xbox versionen, men
> PC versionen holder 100% ! (Og kører tilsynelandende bedre end
> etteren på samme Hardware)

Xbox versionen er kanon :)

> En extra bonus er at man selv kan putte Die Grüne i pole istedet for
> de jammerlige Hondaer

hmmm, why ? honda'en er da fed :) især med den V5 motor i :).... har du
fået åbnet for turbo'en ??? så kan den sku lære det, når den banker over 400
på langsiden :) hæhæ

VH
Lars Molnit

Fra : Steffler

Dato : 06-08-03 14:48

Moller wrote:
> [...]
>
> hmmm, why ? honda'en er da fed :) især med den V5 motor i :)....
> har du fået åbnet for turbo'en ??? så kan den sku lære det, når den

Honda er for bøsser.. Så er det vist på plads

Men nej.. Startede først Tirsdag aften så jeg har ikke fået åbnet andet
end baner endnu.. Men det kommer !... Og jeg har laget med Turbo
mode i etteren ... FÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆST !

/S

Fra : Tommy Fer

Dato : 06-08-03 15:56

> Honda er for bøsser.. Så er det vist på plads

Er du helt sikker... Hvis du ser lidt på dette link, så kunne man mene det
var skruzuki og Yamahak der tager pladsen

http://www.lambda.dk/grupper/mcerne.htm

mvh Tommy Fer
VFR400R (jo det er en honda :D )

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 07-08-03 10:19

Tommy Fer wrote:

> Er du helt sikker... Hvis du ser lidt på dette link, så kunne man
> mene det var skruzuki og Yamahak der tager pladsen
>
> http://www.lambda.dk/grupper/mcerne.htm

GRILL

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Duderino

Dato : 06-08-03 11:40

"Steffler" <Steffen.Hansen@OBVIOUSdba.dk> wrote in news:3A1Ya.16$X92.1
@news.get2net.dk:

> [...]
> etteren på samme Hardware)
>
> En extra bonus er at man selv kan putte Die Grüne i pole istedet for

Jeg har forgæves forsøgt at finde PC-udgaven af dette spil. Producenten
www.climax.co.uk vedkender sig kun Xbox-udgaven. Er du sikker på at det er
samme spil du har prøvet på PC?
Jeg er ret interesseret da min gamle Superbike 2002 ikke kører specielt
godt under Windows XP.

Fra : Steffler

Dato : 06-08-03 13:31

Duderino wrote:
> [...]
> sikker på at det er samme spil du har prøvet på PC?
> Jeg er ret interesseret da min gamle Superbike 2002 ikke kører

Det er jeg HELT sikker på

Jeg samlede min op i bogormen i Esbjerg helt tilfældigt efter at ha' kigget
i de forskellige computerbikse.. Gav faktisk kun 299,- hvilket er billigere
end det billigste sted på www.spilpriser.dk. Ellers kan du bestille det
online
hos enten www.Betafon.dk eller www.amazon.co.uk

Det er THQ og ikke Climax der har udviklet spillet :
http://www.thq.co.uk/html/platforms/pccd/487/

/S