Randers - Tak for en god tur i aften
Fra : Ninja Rider

Dato : 05-08-03 21:21

Hejsa

Det lykkedes mig endelig, at nå med til Føtex ruten i Randers.
Jeg ved ikke om der er flere end Anrs, og MC Pilots der er her inde fra.

Anders- Tak for et godt Ræs.

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Hans Erik Elley - mc~

Dato : 05-08-03 21:38

Hey Emil og Anders (i to raketter
og alle i andre. Selv tak for en kanongod tur til Øster Hurup
(Østkystens Perle!).
Lad det snart ske igen!
PS: Anders, der behøver kun at holde én ved
hvert kryds! ))

Mvh.
H@ns Erik :) & Co. (Rene, Marie, Jacob)
www.mcpilots.dk

Fra : anrs

Dato : 05-08-03 21:50

Hans Erik Elley - mcpilots.dk wrote:
> Hey Emil og Anders (i to raketter
> og alle i andre. Selv tak for en kanongod tur til Øster Hurup
> (Østkystens Perle!).
> Lad det snart ske igen!

ja anledninger er der rigeligt af

> PS: Anders, der behøver kun at holde én ved
> hvert kryds! ))

Jeg formoder at du hentyder til en orange/gul - agtig BMW. Det undrede osse
mig - jeg kom nemmelig først. BMW'en kom da ca. halvdelen af kortegen var
kørt forbi??

Hvilken vej kørte I tilbage? Pludselig var næsten alle væk. Det blev dog
alligevel til en fin tur til Hadsund i den begyndene tysmørke. Hadsund -
Randers. Ligeud=hurtigt

anrs
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=25

Fra : Ninja Rider

Dato : 05-08-03 21:57

Hejsa

> Hey Emil og Anders (i to raketter

Hva' mener du?

> og alle i andre. Selv tak for en kanongod tur til Øster Hurup
> (Østkystens Perle!).

Ja, det er et skønt sted.

> Lad det snart ske igen!

Gerne for mig!

> PS: Anders, der behøver kun at holde én ved
> hvert kryds! ))

Var du en af dem der fulgte efter Anders og jeg? Umildbart tror jeg det
var ZZR-1100'eren, men jeg kunne ikke se det i farten.
Jeg kender jo ik så mange af dem der er med på turen, men det kommer
nok! Hvis jeg bare lige husker at komme hvergang resten af året!

Mvh Emil

Fra : anrs

Dato : 05-08-03 22:11

> [...]
> Jeg kender jo ik så mange af dem der er med på turen, men det kommer
> nok! Hvis jeg bare lige husker at komme hvergang resten af året!

Det var det ikke - den kørte foran mig indtil Hadsund. VFR er mit bud - men
det var jo mørkt.
anrs

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 05-08-03 22:14

> [...]
>
> Det lykkedes mig endelig, at nå med til Føtex ruten i Randers.
> Jeg ved ikke om der er flere end Anrs, og MC Pilots der er her inde fra.

Så sku jeg alligevel ha været kørt til Randers, pokkers os! :)
Men det må vel vente til næste Tirs. så. Hvis du skal med igen på Tirs. Emil
så mind mig lige om det please :D

MVH
Martin - GSX600F

Fra : Ninja Rider

Dato : 06-08-03 19:10

Hejsa Martin

> Så sku jeg alligevel ha været kørt til Randers, pokkers os! :)
> Men det må vel vente til næste Tirs. så. Hvis du skal med igen på Tirs. Emil
> så mind mig lige om det please :D

Det regner jeg med, men skal nok lige minde dig på det.

Mvh Emil