Vurdering
Fra : anders boesen

Dato : 05-08-03 17:01

Har været inde på toldskat.dk og kigge på en suzuki gsxr400 (GK76A)
Der står så:
Afgiftpligtig værdi 12000kr... Er det hvad de mener den koster i feks DE?
Registreingsafgift 19711kr... Er det så selve AFGIFTEN?
Handelspris inkl. afgift 31711kr... Er det så min samlede pris incl MC?
Eller er Det den samlede AFGIFT?

MVH Anders

Fra : MKS - 74

Dato : 05-08-03 17:11

On Tue, 5 Aug 2003 18:01:07 +0200, "anders boesen"
<boesens@post.tele.dk> wrote:

>Afgiftpligtig værdi 12000kr... Er det hvad de mener den koster i feks DE?

Nej det er den (mest teoretiske) værdi de mener den har _uden_ afgift
i DK,men som bruges som udgangspunkt for beregning af afgiften.

>Registreingsafgift 19711kr... Er det så selve AFGIFTEN?

Ja !!

>Handelspris inkl. afgift 31711kr... Er det så min samlede pris incl MC?

Nej det er den pris du har givet for den + registreringsafgiften på de
19711 - det kan blive mindre eller mere afhængig af hvad du har
givet/giver for den

>Eller er Det den samlede AFGIFT?

Som beskrevet nej,men du skal være opmærksom på at selvom du køber en
MC som du synes ligner den beskrevne i absolutte data,så kan den
faktiske afgift for denne godt blive væsentlig forskellig
alligvel,idet en meget vigtig men sværere kvantificerbar faktor,nemlig
standen ikke fremgår,og det er temmelig afgørende - Så husk det er
_kun_ vejledende og nogle vil måske hævde vildledende med de data som
T&S har lagt på deres hjemmeside...moderat brugbart vil jeg sige.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : HHR

Dato : 05-08-03 21:18

Har lige været igennem møllen, de priser som står på
T&S´s hjemmeside er slut vuderingspriser, så du skal regne
med at beløbet bliver en del større som du skal ligge i depositium.

MVH HHR
Honda cb450s