Bandit 600. Hvor mange omdr.?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-08-03 16:30

Hvor mange omdr. kan en Bandit 600 klare?

På forhånd tak.

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Knud Dam

Dato : 05-08-03 17:48

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mange omdr. kan en Bandit 600 klare?
>
> På forhånd tak.
>
> Mvh Thomas
> SV650S

Det røde felt starter ved 12.000 omdr. min

Mvh

KD Bandit 600 S

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-08-03 20:16

"Knud Dam" <danteknik@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det røde felt starter ved 12.000 omdr. min

Så vandt jeg den kasse pils :)

Mvh Thomas

Fra : stefan

Dato : 05-08-03 20:46

> "Knud Dam" <danteknik@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Så vandt jeg den kasse pils :)
> Mvh Thomas

SKÅL!!

Stefan

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 05-08-03 21:51

Thomas Hjort wrote:

> Så vandt jeg den kasse pils :)
>

> Mvh Thomas
_______________________________

Så skal vi vist lige høre væddemålet?

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-08-03 23:19

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> _______________________________
>
> Så skal vi vist lige høre væddemålet?

Ja selvfølgelig.
Det gik i alt sin enkelthed ud på at min makker mente at en Bandit kun tog
11000 omdr. max, og jeg stod på at den lå på ihvertfald 12000 eller
derover....tænk engang hvilke vidtløftige filosofiske emner man kan komme op
at diskutere på en lækker dag i solen med en pils i hånden :) Men hvad, det
gir 30 nye at gå igang på :)

Mvh Thomas
SV650S som får en lækker plov på imorgen.

Fra : Moller

Dato : 06-08-03 09:44

> [...]
op
> at diskutere på en lækker dag i solen med en pils i hånden :) Men hvad,

hmmm, du havde vundet både hvis det var B6 eller B12 så :)

B12 har begrænseren på 11,2k omdr. og B6 har ca. lige over 13k omdr.

det røde starter ved 10k på B12 og 12k ved B6

:) så jo jo, begge maskiner tager flere omdr. end folk går og tror :)

Det er jo ikke en halvsløv V2 motor fra en SV jo :) hæhæ

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 08-08-03 06:40

Moller <news@molnit.com> skrev:

>Det er jo ikke en halvsløv V2
>motor fra en SV jo :) hæhæ

Helt enig!!! Den skal skrige af omdrejninger, ikke
bulder som en traktor
--
Mvh.
Kim (Bandit600)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-08-03 14:58

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> writes:

> Det gik i alt sin enkelthed ud på at min makker mente at en Bandit kun tog
> 11000 omdr. max, og jeg stod på at den lå på ihvertfald 12000 eller
> derover....

Måske har din ven tænkt på GSX-F'eren, som har en motor der er stort
set identisk med den der sidder i en Bandit 600. I hvert fald på
modellen fra '98 starter det røde felt ved 11.000 RPM.

På min Bandit 600 starter det som sagt ved 12.000 RPM, selv om det
egentlig ikke er så forfærdelig tit den kommer derop - allerede i
2. gear svarer det jo til motorvejshastighed.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 11-08-03 15:25

> På min Bandit 600 starter det som sagt ved 12.000 RPM, selv om det
> egentlig ikke er så forfærdelig tit den kommer derop - allerede i
> 2. gear svarer det jo til motorvejshastighed.

Hvad er det lige din pointe er ?

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-08-03 15:36

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> writes:

> Hvad er det lige din pointe er ?

At jeg sjældent kører med motorvejshastighed i 2. gear ret længe ad
gangen. Det gør du måske på en Bandit 600?

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 11-08-03 16:08

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message

> At jeg sjældent kører med motorvejshastighed i 2. gear ret længe ad
> gangen. Det gør du måske på en Bandit 600?

Hæ - næææh - jeg troede blot du ville antyde, at man ikke skal over 110 km/t
på motorvej, men da du ikke lige lurede min platte humor, faldt projektet
lidt til jorden igen.

*Hvis det skal gå lidt stærkt fra opstart på motorvej, bliver jeg nødt til
at skifte lige inden det røde felt*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 11-08-03 22:13

> [...]
> på motorvej, men da du ikke lige lurede min platte humor, faldt projektet

Jo jo, jeg lurede skam godt din lidt platte humor, og svarede såmænd
også på den. At du så ikke lurede min lige så platte humor er en anden
historie

> *Hvis det skal gå lidt stærkt fra opstart på motorvej, bliver jeg nødt til
> at skifte lige inden det røde felt*

Ja!

Fx fandt jeg også lige ud af at man først når det røde felt omkring
180 km/t når man kører i 4. gear her i weekenden da jeg var en tur i
Tyskland

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*