scootoiler.. placering af RMV
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-08-03 15:40

Hej

Hvor har folk placeret RMV´en, når I har monteret jeres scootoiler?

Jeg skal montere en på min kærestes FZR600 US, men jeg synes ikke rigtig at
jeg kan finde nogle smarte steder at placere den %&"¤#´-beholder.....

Thore

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-08-03 15:54

SmaRTrxxv wrote:
> [...]
>
> Jeg skal montere en på min kærestes FZR600 US, men jeg synes ikke
> rigtig at jeg kan finde nogle smarte steder at placere den

Min kunne sidde under sædet, lige ved siden af batteriet!

Så den er rigtig godt beskyttet da man skal have nøgle for at komme derned!

MVH Mads Stetter
RF400R

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-08-03 16:34

> Hvor har folk placeret RMV´en, når I har monteret jeres scootoiler?

på min xj600 kunne den ligge i sideskjoldet , den ligger i en ca 30 graders
vinkel

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-08-03 17:24

SmaRTrxxv wrote:

> Hvor har folk placeret RMV´en, når I har monteret jeres scootoiler?

Min er placeret under sædet. Jeg ville helst ikke have at den "skæmmede"
cyklen for meget - samtidigt med at den var til at komme til når den skal
fyldes op og der skal justeres på den.

Her kan du sehvor den sidder på min MC:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/img/motech/09.jpg

Brug hellere en halv time mere på at få den til at sidde det rigtige sted
end at bruge langt flere timer på at ærgre dig over at du ikke fik den
optimalt monteret

God fornøjelse. Livet er dejligt med en scottoiler!

--
Tony
Kilofazer

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-08-03 18:41

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> Her kan du sehvor den sidder på min MC:
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/img/motech/09.jpg

Virker den som den skal, når den sidder der?
Manualen foreskriver at den ikke bør sidde i en vinkel på under 30 grader!

Thore

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-08-03 21:37

SmaRTrxxv wrote:

> Virker den som den skal, når den sidder der?

Jeps den virker fint...

> Manualen foreskriver at den ikke bør sidde i en vinkel på under 30
> grader!

Øh okay?! Det afsnit har jeg så misset

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Knud Dam

Dato : 05-08-03 17:51

"SmaRTrxxv" <thoreFJERN@DETTEsnaps.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> jeg kan finde nogle smarte steder at placere den %&"¤#´-beholder.....

Min er monteret under sædet. Den sidder ikke helt lodret; men det er ikke
noget problem.

Mvh

KD Bandit 600 S

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-08-03 18:40

"SmaRTrxxv" <thoreFJERN@DETTEsnaps.dk> wrote in message
> [...]
at
> jeg kan finde nogle smarte steder at placere den %&"¤#´-beholder.....

Jeg takker for de gode råd.......

Jeg endte med at sætte den under sideskjoldet i højre side. Der er den helt
væk. Man er godt nok nødt til at pille sideskjoldet af når man skal fylde
den op, men til gengæld skæmmer den ikke

Resultatet kan ses her
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=274

Thore

Fra : Martin Poll

Dato : 05-08-03 22:28

> [...]
> den helt væk. Man er godt nok nødt til at pille sideskjoldet af når
> man skal fylde den op, men til gengæld skæmmer den ikke

Hej
Et lille tip. Da jeg moterede min scott , tog jeg noget sort krympeflex og
trak over slangen der hvor jeg gerne ville have at slangen ikke skulle ses
så tydeligt.

Med venlig hilsen
Martin Poll
SL1000