/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Tysk droslings spørgsmål.
Fra : Jens Arnfast


Dato : 05-08-03 07:59

Nu er mit tekniske tysk desværre ikke eksisterende.. men betyder
nedenstående andet end at cyklen er droslet med 25mm skiver i indsugningen?

leistunsreduzierung durch einbau von je
einer drosselblende ø25mm pro ansaugkanal*0.aufl.od.bescränk.*

--
-jens
RSV1000 '99


 
 
Kasper (05-08-2003)
Kommentar
Fra : Kasper


Dato : 05-08-03 08:43

Jens Arnfast wrote:

> Nu er mit tekniske tysk desværre ikke eksisterende.. men betyder
> nedenstående andet end at cyklen er droslet med 25mm skiver i indsugningen?

> leistunsreduzierung durch einbau von je
> einer drosselblende ø25mm pro ansaugkanal*0.aufl.od.bescränk.*

Nej, det gør det ikke (der sidder én skive i hver indsugningskanal)

Mvh,
Kasper
Super Blackbird


Jens Arnfast (05-08-2003)
Kommentar
Fra : Jens Arnfast


Dato : 05-08-03 08:48

Kasper wrote:
>>leistunsreduzierung durch einbau von je
>>einer drosselblende ø25mm pro ansaugkanal*0.aufl.od.bescränk.*
> Nej, det gør det ikke (der sidder én skive i hver indsugningskanal)

Godt nok, det var "aufl.od.bescränk." jeg var i tvivl om :)


--
-jens
RSV1000 '99


Hekto (05-08-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 05-08-03 08:47

In article <3F2F5599.3080009@fabel.dk>, jens@fabel.dk says...
> Nu er mit tekniske tysk desværre ikke eksisterende.. men betyder
> nedenstående andet end at cyklen er droslet med 25mm skiver i indsugningen?
>
> leistunsreduzierung durch einbau von je
> einer drosselblende ø25mm pro ansaugkanal*0.aufl.od.bescränk.*
>
Ja, men den sidste er sværere!

Ohne aufl???? oder bescränk

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Jens Arnfast (05-08-2003)
Kommentar
Fra : Jens Arnfast


Dato : 05-08-03 09:00

Hekto wrote:
> Ja, men den sidste er sværere!
> Ohne aufl???? oder bescränk

Iflg. http://shor.ter.dk/360390275 (link til en tysk nyhedsgruppe)

Betyder det "ohne auflagen oder beschräkung", men han ved dog heller
ikke hvad det betyder :-/

--
-jens
RSV1000 '99


John Jensen (05-08-2003)
Kommentar
Fra : John Jensen


Dato : 05-08-03 15:20


"Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:3F2F5599.3080009@fabel.dk...
> Nu er mit tekniske tysk desværre ikke eksisterende.. men betyder
> nedenstående andet end at cyklen er droslet med 25mm skiver i
indsugningen?
>
> leistunsreduzierung durch einbau von je
> einer drosselblende ø25mm pro ansaugkanal*0.aufl.od.bescränk.*
>
> --
> -jens
> RSV1000 '99
>
Hvilken cykel drejer det sig om. ?

Hvis det er en RSV1000 så er det ikke i indsugningen som normalt, men i
luftindtaget til airboxen.

/ John



Jens Arnfast (05-08-2003)
Kommentar
Fra : Jens Arnfast


Dato : 05-08-03 19:47

John Jensen wrote:
> "Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken cykel drejer det sig om. ?

En Honda CB 450 S, ville bare være sikker på at den ikke havde andre
knaster o.a.

> Hvis det er en RSV1000 så er det ikke i indsugningen som normalt, men i
> luftindtaget til airboxen.

Min RSV er der skam allerede betalt afgift på

--
-jens
RSV1000 '99


Armand (06-08-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 06-08-03 18:31


Jens Arnfast <jens@fabel.dk> skrev i en news:3F2FFBA8.5080308@fabel.dk...
> John Jensen wrote:
> > "Jens Arnfast" <jens@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> > Hvilken cykel drejer det sig om. ?
>
> En Honda CB 450 S, ville bare være sikker på at den ikke havde andre
> knaster o.a.

Den originale tyske 27HK's drosling af 450S'eren ér ellers v.h.a. anden
knast og andre fjedre til karburaorerne!

Er "din" mon efter-droslet med et uoriginalt kit (som også muligt
herhjemme), eller med senere 34-hk's drosling??

--
Armand.









Jens Arnfast (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Jens Arnfast


Dato : 07-08-03 07:31

Armand wrote:
>>En Honda CB 450 S, ville bare være sikker på at den ikke havde andre
>>knaster o.a.
> Den originale tyske 27HK's drosling af 450S'eren ér ellers v.h.a. anden
> knast og andre fjedre til karburaorerne!

Det var jo også det jeg havde hørt de kloge folk fable om herinde
(deriblandt dig ).

> Er "din" mon efter-droslet med et uoriginalt kit (som også muligt
> herhjemme), eller med senere 34-hk's drosling??

Tjae.. det er ikke til at vide.. og netop derfor tror jeg at jeg ikke
vil kaste mig over den - tror bare jeg vil kigge efter en dansker, så
skal der heller ikke bøvles med vurdering m.m.

--
-jens
RSV1000 '99


Armand (07-08-2003)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 07-08-03 16:17


Jens Arnfast <jens@fabel.dk> skrev i en news:3F31F22C.9010503@fabel.dk...
> Armand wrote:
> >>En Honda CB 450 S, ville bare være sikker på at den ikke havde andre
> >>knaster o.a.
> > Den originale tyske 27HK's drosling af 450S'eren ér ellers v.h.a. anden
> > knast og andre fjedre til karburaorerne!
>
> Det var jo også det jeg havde hørt de kloge folk fable om herinde
> (deriblandt dig ).

Og jeg ér sikker - Jeg har nemlig sagerne liggende (to karbunade-fjedre og
en knastaksel med 3 mm lavere knaster!)!!

--
Armand.





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408621
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste