GSX-R 400, specielle sygdomme?
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 04-08-03 21:12

Halløjsa...

Jeg skal i morgen ud og kigge på en Suzuki GSX-R 400 fra '91. Derfor kunne
jeg godt tænke mig at høre, om der er noget specielt jeg skal kigge efter
ved lige dén model? Jeg har stort set ingen forstand på mc'er, så det må
gerne skæres lidt ud i pap. Jeg har tidligere i denne gruppe fået en "lille"
generel check-liste, som jeg også vil kigge på. Og inden jeg køber den, vil
jeg nok få en mekker til lige at kigge den efter også - men det ville jo
være rart på forhånd at vide om jeg skal glemme den eller den måske er
ok..... Den står til 39.500, det er vel rimeligt hvis den er i ordentlig
stand?

Hygge...
Daniel

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 04-08-03 21:53

Hey... Jeg ville bare lige tilføje, at jeg "selvfølgelig" stadig har den
gode vejledning som Jens Jacob skrev for nogle måneder siden....

Hygge...
Daniel