Kawasaki-motor stjålet ved Århus
Fra : MC Touring Club

Dato : 04-08-03 19:56

Hjælp venligst!

Fredag aften blev min kassevogn - en rød VW Transporter, OU 94 399, stjålet
fra Viby J. Bilen er ikke kaskoforsikret og i bilen var motoren til min
Kawasaki ZX-6 RR, så den er nu også forsvundet! Hvis nogen hører om noget
eller om nogen, der har fundet en motor et eller andet mærkeligt sted måske
i Århus eller omegn, vil jeg give en god dusør! Både for bilen og motoren!
Motoren er stort set værdiløs, når man ikke har indsprøjtning, tænding m.m.
og der er ingen tuningsdele heller - den er 100 % standard. Den var taget af
motorcyklen fordi der skulle fin-times knastaksler. Den er dog af stor værdi
for mig, da min sæson i 600 CC Challenge Cup ellers er slut. Og næste løb
køres i weekenden - for dem der stadig har en motor...
Ingen kunne se eller vide, der var en motor i kassevognen. Det er helt
tilfældigt. Det er utvivlsomt udelukkende kassevognen nogen skulle bruge.
Evt. oplysninger der kan hjælpe mig med at finde min motor og
rr-transporter(dog helt uden reklamer) takseres med fribilletter til 600 CC
Challenge og/eller god dusør!

Venlig hilsen

Anders Rasmussen, tlf. 4028 4030
ar@mctouringclub.dk

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 04-08-03 21:33

> Fredag aften blev min kassevogn - en rød VW Transporter, OU 94 399,
> stjålet fra Viby J.

Billede?

Fra : Hans Erik Elley - mc~

Dato : 04-08-03 21:35

Hej Anders.

Føler med dig. Skal nok holde et vågent øje!
Surt show!

Medfølende hilsener
H@ns Erik :(
8900
www.mcpilots.dk

Fra : ZX-10

Dato : 04-08-03 21:43

Holder øje omkring Skanderborg.....
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk
MC Touring Club <tn@mctouringclub.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f2eaa0b$0$5167$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 04-08-03 22:09

Det er da virkelig uheldigt, ka man da aldrig ha noget i fred efterhånden :(

Well, jeg kommer fra Tilst, og skal nok hold øje når jeg kommer rundt.

Fra : Ninja Rider

Dato : 05-08-03 00:09

Hejsa

> [...]
> fra Viby J. Bilen er ikke kaskoforsikret og i bilen var motoren til min
> Kawasaki ZX-6 RR, så den er nu også forsvundet! Hvis nogen hører om noget

Argg... Hvor træls.
Ikke fordi jeg er helt sikker, men jeg har lige (læs: Lørdag-Søndag) set
en Rød transporter lidt nord for Randers. (der omkring hvor jeg bor).
Jeg kikker altid efter nummerpladerne på de biler, som jeg tror er mine
kamy'er, når de kommer kørende. Jeg lagede mærke til den havde en
nummerplade med 99 til sidst, men ikke 099 som min kamy's. Det kunne
faktisk godt være 399, men jeg er ikke sikker. Det første af
nummerpladen var i hvertfald OU 9? ?99.
Jeg skal nok lige være særligt opmærksom på hvis jeg ser den igen.

Det er da ekstremt træls med din manglende motor!

Mvh Emil
p.s. Kan du ikke bare låne en 636 motor, og lade som om at det er en
599? (Det kunne jeg godt se det sjove i, hvis det gav resultater!)
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : anrs

Dato : 05-08-03 05:57

> Argg... Hvor træls.
> Ikke fordi jeg er helt sikker, men jeg har lige (læs: Lørdag-Søndag)
> set en Rød transporter lidt nord for Randers.

Jeg er naturligvis ekstra opmærksom i Randers centrum
anrs
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=25

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-08-03 11:31

Rigtig træls. En skam det er ulovligt at montere et el-hegn på sine ting. Så
rør de dem nemlig kun en gang

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : J.S:L-blikkenslager.

Dato : 05-08-03 21:26

> [...]
> Evt. oplysninger der kan hjælpe mig med at finde min motor og
> rr-transporter(dog helt uden reklamer) takseres med fribilletter til 600

lort. jeg kikker på fyn
mvh jimmi larsen odense

Fra : Peter M

Dato : 07-08-03 09:22

MC Touring Club wrote:
> Hjælp venligst!
>
> Fredag aften blev min kassevogn - en rød VW Transporter, OU 94 399,
> stjålet fra Viby J.

Jeg skal nok holde et vågent øje i Fredericia
held og lykke med det

mvh
Peter M.