Honda CR 125 R
Fra : Freddy Lang

Dato : 04-08-03 12:02

Jeg har en bekendt, som har erhvervet subj. for en slik. Men den kunne godt
bruge et nyt stempel, et paksæt, og evt. nye stempelringe. Hvor kan man
erhverve sådan noget? Gerne til overkommelige priser.
Den er fra '81.

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 04-08-03 15:18

Hej
Klart den var billig, da man er mere end heldig hvis man kan købe bare en
lille stump til så gammel en crosser.
Prøv hos forhandleren i Skelund ved Hadsund. Det er det gamle BV-cross som
nok er den eneste chance.
TLF: 98585300

Fra : eli

Dato : 04-08-03 20:47

ellers prøv jens munkedal motorcykler inde ved jyllingevej i kbh..
tlf står vist inde på dmcn... han skaffede dele til min suzuki fra 81´

--
M.v.h
Dan