Kåbe til GSX750 ES
Fra : emil

Dato : 03-08-03 11:55

Hej.
Er der nogle der har overblik over hvilke muligheder der er for
kåbevalg til en GSX750 ES fra 1983??
Den lille uoriginale kåbe jeg havde på før, er alt for grim. Også
gerne et forslag til hvor sådanne kåber kan købes.

Med venlig hilsen Emil

Fra : IJ

Dato : 03-08-03 16:15

> [...]
> Den lille uoriginale kåbe jeg havde på før, er alt for grim. Også
> gerne et forslag til hvor sådanne kåber kan købes.

SayJes har billeder af forskellige modeller: http://www.sayjes.dk/kaber.html

mvh
Ib

Fra : Ped

Dato : 03-08-03 16:32

emil wrote:
> [...]
> Den lille uoriginale kåbe jeg havde på før, er alt for grim. Også
> gerne et forslag til hvor sådanne kåber kan købes.

Jeg havde en Pichler kåbe (touring type) på min, og den var jeg rigtig
glad for. Der var dog et par små ulemper:
- mere vindstøj i hjælmen p.g.a. kåbeglasset
- den har sværere ved at komme af med varmen

Det første gjorde jeg ikke noget ved (andet end at køre med ørepropper
på stort set alle ture i stedet for kun de lange). M.h.t. det med
varmen, så monterede jeg en lidt større oliekøler med
luftgennemstrømning, og det hjalp.

Kåben blev skaffet gennem den lokale forhandler. Se et billede her:

http://home20.inet.tele.dk/pedmail/gsx_pics.htm

M.v.h.

Jens L. Pedersen
- nu GPZ 1100