Kæde for oliepumpe - Honda
Fra : Bjørn S

Dato : 02-08-03 10:13

Hej gruppe,
er i gang med at renovere motoren på min NTV, og har i den forbindelse
opdaget at kæden som går til oliepumpen (fra indgående aksel til gearkasse)
er meget løs, faktisk lige før man kan få den til at glippe på tænderne, men
kun lige...
Nu skal der jo ikke så store krefter til at trekke pumpen, men kan ikke
finde nogle mål på kæden i min bog, er det normalt med det store slak ?

--
/Bjørn

Fra : Michael

Dato : 02-08-03 12:57

hejsa slakket på oliepumpekæden er normalt nok,og betyder ingenting,
selfølgelig må den ikke kunne,
takke over
MVH Michael Ankerlund