Still no Tmax in Dk ?
Fra : Jan Vagle

Dato : 02-08-03 02:49

Hei !

Jeg var på 'TPT' og havde det kanon, vildeste, fedeste træf i mit liv.. men
... alle jer dansker glanede på min cykel.."500cc ?".. uh.. hvordan lyder en
sådan ? Etc..

Den selges ikke endnu i Dk ? For dyr ? ? For høj jentefaktor ?

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-08-03 03:38

Jan Vagle wrote:

> [...]
> hvordan lyder en sådan ? Etc..
>
> Den selges ikke endnu i Dk ? For dyr ? ? For høj jentefaktor ?

Haha! Altså ifølge Yamaha's hjemmeside så skulle den findes på det danske
marked... http://www.yamaha-motor.dk/page.cfm?pageID=83286 men helt ærligt
.... til 136.000 hårdt beskattede danske kroner er det for mig at se totalt
urealistisk at der er nogen, der vil købe den. Hvis jeg ville have noget i
den stil så havde jeg nok købt Suzuki's Burgman til halvdelen af prisen...

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Jan Vagle

Dato : 02-08-03 05:16

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> ... til 136.000 hårdt beskattede danske kroner er det for mig at se totalt

136.000 ! I helvede !
Hvad har sked me jeres regjering ???

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-08-03 08:11

Jan Vagle wrote:

> 136.000 ! I helvede !
> Hvad har sked me jeres regjering ???

....dé har i et halvt århundrede kørt efter salami-metoden!...

....eller efter: "Ka den ta dén, ka den osse ta dén!", som bondemanden
sagde, da han læssede hestevognen med sten!...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-08-03 09:34

> [...]
> mig at se totalt urealistisk at der er nogen, der vil købe den. Hvis
> jeg ville have noget i den stil så havde jeg nok købt Suzuki's

Ja 400 er halv pris - Den store burgman er nu også deroppead. Men det er
så også en 650'er med elektrisk styret varoi istedet for det vægtp**

/A

Fra : Armand

Dato : 02-08-03 17:29

Jan Vagle <bonesREMOVE@broadpark.no> skrev i en
> [...]
men
> .. alle jer dansker glanede på min cykel.."500cc ?".. uh.. hvordan lyder

Så/hørte idag en nordmand(!) på én inde i byen idag(*): Det er fandeme
godtnok
en stor ka'l af en scooter; men den lød meget afdæmpet og ikke decideret
tocylindret (hvad jeg formoder at den er)!

(*):
Indre by er fyldt med fremmede tungemål, p.g.a. EM i triatlon imorgen)

--
Armand

Fra : Jan Vagle

Dato : 07-08-03 17:17

Armand wrote:

> [...]
> en stor ka'l af en scooter; men den lød meget afdæmpet og ikke decideret
> tocylindret (hvad jeg formoder at den er)!

Joda.. det er en tocylindret sag. Lyden er afdempet og ok passe dyb ved lave
turtall.. ved høyere skifter den karakter ganske meget og lyder vel som en
boxer i miniatyr.. en slags snærren uden den helt store fut.. hehe..

Ellers så er f.eks. akselafstanden 60mm _lengre_ enn en FJR1300...

Men den går over 160...

--
Jan Vagle Tmax 500