OT: Garagesalg
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 01-08-03 21:54

Jeg holder garagesalg, nu skal jeg dælme af med noget af det gamle oghave
fat i noget nyt.
En splinterny Savage måske

Åbner på søndag kl. 1200 og det er efter først-til-mølle princippet.

Så tag mulvarpen med (pungen, ikke madammen) og lad os handle.

Har lagt et billede i news:dk.binaer.motor under garagesalg så man kan se
hvad det drejer sig om.

Håber vi ses.

hamselv herfra

---

Fra : Brian

Dato : 01-08-03 22:01

> Har lagt et billede i news:dk.binaer.motor under garagesalg så man kan se
> hvad det drejer sig om.
>
> Håber vi ses.
>
> hamselv herfra

ØV.. jeg kan da ikke se nogen garage: Stod ellers lige og manglede en... :(

BRian

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-08-03 22:05

> Har lagt et billede i news:dk.binaer.motor under garagesalg så man
> kan se hvad det drejer sig om.

Hvis du kan reservere den grimme røde nede bagi, så vil jeg godt give 100,-
for den, selvom det er en lidt underlig motorcykel med 4 hjul og alt muligt.
Men det er måske motorcykler for handicappede?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Hekto

Dato : 02-08-03 09:37

In article <bgek51$48q$1@news.net.uni-c.dk>, "Tonny Eskesen \(DKMC\)"
<hamselv@brammingnet-sletdette-.dk> says...
> Jeg holder garagesalg, nu skal jeg dælme af med noget af det gamle oghave
> fat i noget nyt.
> En splinterny Savage måske

Hvordan gik det med den nytilkøbte Savage og stelnummeret??
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 02-08-03 21:01

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan gik det med den nytilkøbte Savage og stelnummeret??
> --
> /Hekto

Hæi do

Det gik bare fint do. Der er ingen, der ved noget, men det hele ser ud til
at være ok. Har snakket med både Statens bilinspektion, Rigspolitiet og Told
og Skat, og de siger alle, at den er i orden. Så det regner jeg med den er.
Men har jo også både en registreringsattest og en synsrapport fra i år på
den, så det burde jo være ok ikk'?

Der var ligesom ikke nogen, der vidste noget som helst.

Var hos Told og Skat personlig, og de sagde, at var der registreringsattest
og danske plader på, så behøvede jeg ikke bekymre mig, så det lader jeg være
med

Men a fatter 'e no'ed aliuel.

PS: Tjek elsker børn på news:dk.binaer he he

--
hamselv herfra
--

---

Fra : Hekto

Dato : 03-08-03 08:33

In article <bgh5b2$oaa$1@news.net.uni-c.dk>, "Tonny Eskesen \(DKMC\)"
> [...]
> og danske plader på, så behøvede jeg ikke bekymre mig, så det lader jeg være

Nej, så kan man vist ikke gøre mere! Når myndighederne godkender deres
egne papirer, så må det være OK. ;0)
Nu kan du sove helt roligt om natten.

Fra : Armand

Dato : 03-08-03 15:04

Tonny Eskesen (DKMC) <hamselv@brammingnet-sletdette-.dk> skrev i en

> [...]
registreringsattest
> og danske plader på, så behøvede jeg ikke bekymre mig, så det lader jeg

Og en anden en her på gruppen var ved at komme ud i noget snavs, fordi en
synsassistent mente at kunne se at stelnummeret ikke var originalt islået,
og at ejeren derfor skulle have en islånings-sttest fra T&S, der skulle
følge køretøjets papirer
Hans kvide var at det jvf. bilinspektionen er ejeren der har
dokumentations-pligten (for at det vár det originale nummer! )

Og sådan er det åbenbart her i regeldanmark - Man kan aldrig være sikker på
en skid

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 02-08-03 17:41

> [...]
>
> Så tag mulvarpen med (pungen, ikke madammen) og lad os handle.
>
> Har lagt et billede i news:dk.binaer.motor under garagesalg så man kan se

GRILL

--
Armand.