er der nogen der har hørt noget fra Hilt?
Fra : Invader Zim

Dato : 04-04-01 19:52

jeg ville meget gerne høre nogle meninger om hvordan de lyder inden jeg
bestiller et af deres albums. jeg har hørt at det ene af gruppe-medlemmerne
døde for ikke så lang tid siden?

-Invader Zim

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 05-04-01 19:43

Invader Zim wrote:

> jeg ville meget gerne høre nogle meninger om hvordan de lyder inden jeg
> bestiller et af deres albums.

De består blandt andet af cEvin Key og Dwayne Goettel fra Skinny Puppy. Så
skulle man tro at det var industrial dance, men denne Skinny Puppy side:

http://riverzend.virtualave.net/puppyinfo.html

kan oplyse at det er mere blandet end som så:

"An odd combination of hardcore, reggae, rock, and almost any genre you
could think of, Hilt displayed a more humorous side of cEvin and Dwayne’s
work."

Her er Nettwerks Hilt side:

http://www.nettweb.com/nettwerk/owa/artist_select.artist_info

> jeg har hørt at det ene af gruppe-medlemmerne døde for ikke så lang tid
> siden?

Det må være Dwayne, som døde for ca 5 år siden.

Ulrik Magnusson

--
"I am the eggman. They are the eggmen. I am the walrus. GOO GOO GOO JOOB"
beatles - 'I am the walrus', Magical Mystery Tour

Fra : Invader Zim

Dato : 06-04-01 13:52

tak skal du have for beskrivelsen af deres musik :)

> Det må være Dwayne, som døde for ca 5 år siden.

jeg er godt klar over at goettel døde i 95, men det var nu ikke ham jeg
talte om.. :P

jeg har lige fundet ud af at det var Hilt's forsanger, Al Nelson, der døde i
februar, 2000.

-Invader Zim